تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعایی که بیشتر امید اجابت آن می رود و زودتر به اجابت می رسد،‌ دعا ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804572584




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري رزمايش بيت‌المقدس در گيلان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ آذر ۱۳۹۳ (۱۵:۳ب.ظ)
موج گزارش مي دهد برگزاري رزمايش بيت‌المقدس در گيلان رزمايش بيت‌المقدس با حضور 57 گردان بيت‌المقدس و کوثر به مدت دو روز در مناطق مختلف گيلان آغاز شد.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت، فرمانده سپاه قدس گيلان امروز در حاشيه اجراي عمليات بيت‌المقدس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رزمايش مذکور با حضور 57 گردان بيت‌المقدس و کوثر در تمام شهرستان‌هاي گيلان آغاز شده است.
هامون محمدي مدت اجراي رزمايش بيت‌المقدس را شش و هفتم آذر ماه جاري اعلام کرد و افزود: اجراي رزمايش‌ها موجب تقويت روحيه مردم و تضعيف روحيه دشمن مي‌شود.
معاون عمليات سپاه قدس گيلان نيز در جريان رزمايش مذکور گفت: رزمايش بيت‌المقدس با حضور 20 هزار نفر بسيجي با توجه به راهبرد جديد سپاه پاسداران انقلاب اسلامي برابر ماموريت‌هاي ابلاغي با نيروي گردان‌هاي عاشورا برگزار مي‌شود.
محمد کاظمي‌پور اجراي رزمايش بيت‌المقدس را در سه مرحله آموزشي عنوان کرد و افزود: رزمايش مذکور با هدف ارزيابي از آموزش‌هاي ارائه شده و تمرين تاکتيک‌ها هنگام ماموريت‌هاي اصلي گردان‌هاي بيت‌المقدس اجرا شده است.
*برگزاري رزمايش 2 روزه بيت‌المقدس در رضوانشهر
فرمانده سپاه ناحيه رضوانشهر نيز از برگزاري رزمايش دو روزه بيت‌المقدس در اين شهرستان خبر داد.

بهرام صديقي در حاشيه آغاز رزمايش دوروزه بيت‌المقدس به خبرنگاران اظهار کرد: اتحاد و همدلي مردم و رهبري امام راحل و مقام معظم رهبري رمز پيروزي ملت ايران در تمام عرصه‌ها است.
وي ويژگي‌هاي بسيجيان را منحصر به‌فرد دانست و افزود: بسيجيان امروز از روحيه ولايتمداري و اقتدار و بصيرت دلاوري برخوردار هستند.
فرمانده سپاه ناحيه رضوانشهر با اشاره به رزمايش مذکور تصريح کرد: رزمايش دو روزه گردان‌هاي بيت‌المقدس و حوزه الغدير شهري و حوزه امام سجاد (ع) پره‌سر از امروز آغاز شده است.
*اعزام دانش‌آموزان بسيجي رضوانشهر به اردوي راهيان نور
دانش‌آموزان بسيجي خواهر رضوانشهر نيز همزمان با هفته بسيج به اردوي راهيان نور مناطق عملياتي جنوب کشور اعزام شدند.
فرمانده سپاه ناحيه اين شهرستان در حاشيه مراسم اعزام دانش‌آموزان بسيجي خواهر به اردوي راهيان نور اظهار کرد: 180 نفر از دانش‌آموزان رضوانشهري در قالب چهار دستگاه اتوبوس به مناطق عملياتي جنوب کشور اعزام شدند.
بهرام صديقي اردوي راهيان نور مذکور را به مدت چهار روز عنوان کرد و افزود: دانش‌آموزان بسيجي از مناطق عملياتي شلمچه، اروندکنار و هويزه بازديد مي‌کنند.
وي هدف از اردوي راهيان نور را آشنايي دانش‌آموزان با معنويت، رشادت‌ها و دليرمردي‌هاي رزمندگان در دوران دفاع مقدس خواند و بيان کرد: راهيان نور يکي از فعاليت‌هاي بزرگ فرهنگي در راستاي مقابله با جنگ نرم دشمنان و آشنايي نسل امروز جامعه با زندگي شهدا است.
* بسيجيان منطقه آزاد انزلي تقدير شدند
گفتني است، همزمان با هفته نكوداشت بسيج، معاون فرهنگي اجتماعي و گردشگري منطقه آزاد انزلي به همراه مديران فرهنگي و اجتماعي اين سازمان، با چند تن از بسيجيان برجسته و افتخار آفرين ساكن در محدوده منطقه آزاد انزلي ديدار و گفت و گو كرد.
سيد ضياء الدين شفيعي ثبات موجود در كشور و حركت رو به رشد جمهوري اسلامي ايران را مرهون تلاش هاي خالصانه و نگرش بسيجي دانست و گفت: بسيجيان در زمان جنگ و دوران سازندگي و توسعه اقتصادي از هيچ تلاشي فرو گذاري نكردند.
حاج بهمن پور مقدم برادر شهيد و از بسيجيان و مخترعان صنعتي، عباس بابايي از بسيجيان و آزادگان و ميررسول عزيزي مسن ترين بسيجي دوران عشق و ايثار در محدوده منطقه و پدر شهيد از جمله افرادي بودند كه مورد تقدير و سپاس قرار گرفتند.
* بسيجيان، گلزار شهداي غرب گيلان را گلباران کردند
همزمان با آخرين روز از هفته بسيج با عنوان بسيج، ايثار و ميثاق با شهدا، قشرهاي مختلف بسيجيان فومن، شفت و صومعه سرا روز پنجشنبه، گلزار شهدا اين شهرستان ها را غبارروبي، عطرافشاني و گلباران کردند.
در مراسم معنوي که از سوي پايگاه مقاومت بسيج شهيد محمد پورطاعتي دانشگاه آزاد اسلامي واحد فومن و شفت، حوزه اداري بسيج شهيد تندگويان ناحيه مقاومت بسيج سپاه و بنياد شهيد و امور ايثارگران فومن برگزار شد؛ خانواده معزز شهدا، امام جمعه ، معاون فرماندار، رييس دانشگاه آزاد اسلامي، جمعي از اساتيد و کارکنان و دانشجويان اين واحد دانشگاهي، مسوولان ادارات، نهادها و جمع کثيري از بسيجيان اين شهرستان علاوه بر اجراي مداحي و قرائت زيارت پرفيض عاشورا در ايام شهادت سرور و سالار شهيدان حضرت ابا عبدالله الحسين(ع) و در ماه رحلت جانسوز حضرت محمد مصطفي(ص)، بار ديگر با آرمان هاي شهداي والامقام هشت سال دفاع مقدس بويژه‎ شهيدان گلگون شهرستان فومن تجديد ميثاق کردند.

* ويزيت رايگان بيش از شش هزار نفر در روستاي عنبران آستارا
مسئول بسيج جامعه پزشکي آستارا از ويزيت رايگان بيش از 6 هزار نفر از اهالي عنبران محله و روستاهاي همجوار به مناسبت هفته گراميداشت بسيج در آستارا خبر داد.
بختيار حيدر نيا، در حاشيه ويزيت رايگان بيماران اظهار کرد: به مناسبت گراميداشت هفته بسيج، سپاه ناحيه آستارا با مشارکت بسيج جامعه پزشکي طي دو روز بيش از 6 هزار نفر از اهالي محله عنبران و روستاهاي همجواري چون خانه هاي آسياب، شيخ علي محله، شهرک هجرت، صيادلر، حيران، گيلده، سيج، دگيرمانکشي و مشند را با برپايي بيمارستان ثابت در مدرسه خديجه کبري(سلام الله عليها) عنبران محله ويزيت رايگان کردند.
وي تيم پزشکي حاضر در اين روستا را از پزشکان حاذق و متخصص عنوان کرد و افزود: دو جراح، يک متخصص عفوني، سه متخصص زنان و زايمان، يک متخصص اعصاب و روان، پنج پزشک عمومي، دو دارو ساز، يک فوق تخصص قلب، يک مشاور روانشاسي، يک چشم پزشک و يک تيم پرستاري متشکل از ده پرستار ويزيت رايگان را انجام دادند.
مسئول بسيج جامعه پزشکي بندر آستارا با بيان اينکه پس از ويزيت بيماران هيچ هزينه دارويي از آنها دريافت نمي‌شود، تصريح کرد: در اين برنامه پزشکي، ارزش داروهاي تجويز شده پزشکان بالغ بر 12 ميليون تومان بوده است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن