تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798447210




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تراکتور – پدیده؛ فرصت انتقام پس از ۱۰۰ روز/ گربه سیاه تبریزی ها در خانه قهرمان -


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رقابت های جام حذفی فوتبال کشور/
تراکتور – پدیده؛ فرصت انتقام پس از ۱۰۰ روز/ گربه سیاه تبریزی ها در خانه قهرمان

دیدار تیمهای فوتبال استقلال و تراکتورسازی


تبریز – خبرگزاری مهر: تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز یکصد روز پس از شکست در خانه تیم پدیده در بازی های لیگ، این بار از چارچوب رقابت های جام حذفی مقابل این تیم مشهدی صف آرایی می کند تا با پیروزی احتمالی برابر حریف خود، گامی دیگر برای تکرار عنوان قهرمانی در این پیکار ها بردارد. به گزارش خبرنگار مهر، مرحله یک چهارم نهایی رقابت های فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور ظهر امروز (پنجشنبه) با انجام چهار بازی در شهرهای مختلف سپری می شود و طی آن در یکی از بازی های مهم، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در خانه از تیم پدیده مشهد پذیرایی می کند.این دو تیم در دور های قبلی موفق به شکست حریفان خود شده و در این مرحله به یکدیگر برخورد کرده اند. دیداری که از حساسیت های زیادی برخوردار است و تیم بازنده از گردونه رقابت ها حذف و تیم برنده به جمع چهار تیم برتر صعود خواهد کرد.موعد انتقام پس از ۱۰۰ روزبازی تراکتورسازی با پدیده این بار در جام حذفی برگزار می شود، دیداری که یک بار و دقیقا یکصد روز قبل در مشهد مقدس برگزار شد و تیم پدیده با یک گل توانست مهمان تبریزی اش را بدرقه کند. پدیده مشهد با هدایت فنی علیرضا مرزبان همچنین دو بار در سفر به تبریز توانسته در هر دو بار گسترش فولاد را با نتیجه یک بر صفر در لیگ و دو بر یک در جام حذفی شکست دهد. این آمار نشان از پیروزی صد در صدی تیم پدیده برابر تیم های تبریزی در فصل جاری دارد اما اکنون فرصتی برای خطیبی و شاگردانش در تیم تراکتورسازی پیش آمده تا آنها انتقام باخت خود و شکست های تیم همشهری شان را از این تیم بگیرند. هرچند که رسول خطیبی اعتقاد دارد تیمش برای انتقام گیری به مصاف پدیده نمی رود.
دیدار تیمهای فوتبال استقلال و تراکتورسازی
مسیر صعود تراکتورسازی به یک چهارممدافع عنوان قهرمانی جام حذفی برای رسیدن به جمع هشت تیم، دو بازی انجام داده و طی آن در مرحله یک شانزدهم در خانه چهار بر صفر از سد کارون اهواز عبور کرد و سپس در مرحله یک هشتم در کرج برابر سایپا به برتری رسید. پیروزی تراکتورسازی در خانه سایپا بسیار سخت به دست آمد و شاگردان رسول خطیبی پس از ۱۲۰ دقیقه مصاف بدون گل با میزبان خود، در نهایت در ضربات پنالتی سه بر یک موفق به پیروزی شدند.تراکتورسازی در این دو بازی خود موفق به زدن چهار گل شده و هنوز در چارچوب بازی های جام حذفی امسال گل نخورده است. موضوعی که می تواند مقدمه ای بر تکرار قهرمانی تراکتوری ها در جام حذفی باشد. تراکتورسازی فصل گذشته بدون گل خورده در جام حذفی قهرمان شد.تراکتور به کجا می رود؟ تیم تراکتورسازی تبریز چنانچه در بازی امروز موفق به شکست تیم پدیده مشهد شود، در مرحله بعدی به مصاف برنده دیدار تیم های نفت تهران لیگ برتری و صنعت ساری دسته دومی خواهد رفت. این در شرایطی است که نفت در بازی امروز خود در مرحله یک چهارم میزبان تیم صنعت ساری است و با توجه به دو میزبانی متوالی این تیم در مراحل یک هشتم و یک چهارم، در صورتیکه موفق به شکست تیم صنعت ساری شود در مرحله نیمه نهایی چه با تراکتورسازی و چه با پدیده باید مهمان باشد. با این پیش بینی که تراکتورسازی از سد پدیده بگذرد و نفت هم حریف دسته دومی خود را شکست دهد، دیدار ۱۵ آذر دو تیم برنده تراکتور و نفت در مرحله نیمه نهایی در تبریز برگزار خواهد شد.
دیدار تیمهای فوتبال تراکتور سازی و استقلال
فینال، محل تقابل احتمالی با سرخابی های تهراندر آن سوی نمودار جام حذفی، امروز استقلال تهران در اصفهان به مهمانی تیم ذوب آهن می رود و پرسپولیس نیز در زمین تیم لیگ یکی گل گهر سیرجان صف آرایی می کند. پرسپولیس که چهار روز قبل دربی سرخابی های تهران را به سود خود تمام کرد، به روی کاغذ می تواند پیروز بازی با گل گهر لقب بگیرد اما بازی ذوب آهن و استقلال چندان قابل پیش بینی نیست. با این شرایط تیم تراکتورسازی در صورتیکه پدیده و نفت را در مراحل یک چهارم و نیمه نهایی شکست دهد، در فینال به احتمال فراوان به یکی از دو تیم سرخابی تهران برخورد می کند. مگر اینکه ذوب آهن و گل گهر دست به کارهای بزرگی بزنند و استقلال و پرسپولیس را از رسیدن به نیمه نهایی و فینال محروم کنند.دو نتیجه مشابه برای صعود پدیدهاما تیم پدیده مشهد برای صعود به جمع هشت تیم برتر ابتدا در مرحله یک شانزدهم در زمین خود پیروزی سختی را برابر تیم دسته دومی خونه به خونه بابل به دست آورد و با نتیجه دو بر یک به برتری رسید. این تیم که از شهر مقدس مشهد می آید، در مرحله یک هشتم یک بار هم مهمان تبریزی ها بود و با دست و دل بازی گسترش فولادی ها، نتیجه دیدار برابر خونه به خونه را این بار در خانه آبی های تبریز تکرار کرد تا با گل دقیقه ۱۱۵ رضا عنایتی مجوز صعود به مرحله یک چهارم را کسب کند.این در حالیست که تیم تازه تاسیس پدیده بر خلاف تراکتورسازی، برای اولین بار است که حضور در جمع هشت تیم جام حذفی را تجربه می کند چراکه آنها فصل گذشته با عنوان پدیده شاندیز به عنوان تیمی از لیگ یک در همان مرحله یک شانزدهم در تهران با نتیجه پنج بر یک از پرسپولیس شکست خوردند و وداعی زودهنگام از این رقابت ها داشتند.
دیدار تیمهای فوتبال تراکتور سازی و استقلال
هر دو تیم با شکست می آیندرسول خطیبی در حالی تیم تراکتورسازی را اماده دیدار برابر پدیده کرده است که در آخرین بازی خود در لیگ برابر تیم نفت تهران تن به شکست داده است. با این حال تراکتورسازان ریکاوری مناسبی داشته اند و به گفته خطیبی، بازیکنانش باخت برابر نفت را فراموش کرده اند و تنها به دیدار با پدیده فکر می کنند.در سوی مقابل تیم پدیده مشهد در اخرین بازی خود در لیگ در زمین تیم ذوب آهن اصفهان دو بر صفر شکست خورده و از این لحاظ پدیده نیز شرایطی مشابه با تراکتور دارد. تراکتورسازی در لیگ ۲۸ امتیازی و صدرنشین است اما پدیده با ۱۰ امتیاز کمتر در جایگاه دهم قرار دارد. تیم تراکتورسازی برای دیدار با پدیده احتمالا محمد ایرانپوریان را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و در سوی مقابل مهمان مشهدی تبریزی ها، نمی تواند از میلاد غریبی به دلیل محرومیت در بازی امروز استفاده کند.خطیبی: هدفمان فینالیست شدن استرسول خطیبی سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز در خصوص بازی تیمش برابر پدیده گفت: پس از بازی با نفت ریکاوری خوبی داشته ایم و بازیکنان به شرایط خوبی رسیده اند، ما شکست برابر نفت را که یک تجربه برای ما بود، از یاد برده ایم و اکنون به دیدار با پدیده مشهد فکر می کنیم.
دیدار تیمهای فوتبال سایپا و تراکتورسازی
وی ادامه داد: پدیده نشان داده که تیم خوبی است و برابر ذوب آهن هم بازی خوبی انجام داد و مستحق باخت نبود. ما برای انجام یک بازی خوب به دیدار پدیده می رویم و امیدواریم که نتیجه ای ایده آل کسب کنیم.خطیبی در ارتباط با این موضوع که اگر تراکتورسازی به مرحله بعد صعود کند، امکان دارد دوباره با نفت تهران این بار در جام حذفی رو به رو شود، عنوان کرد: ما خود را برای فینالیست شدن آماده می کنیم و اگر به نفت بخوریم، چون قطعا ان بازی در تبریز برگزار خواهد شد برای همین با تلاش بیشتر می توانیم به فینال راه پیدا کنیم.مرزبان: جام حذفی شرایط خاصی داردعلیرضا مرزبان سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد نیز گفت: جام حذفی شرایط خاص خود را دارد و هیچ تیمی نمی تواند از قبل بگوید در این بازی برنده است. تراکتورسازی هم اکنون بهترین تیم لیگ و صدرنشین این مسابقات است و در جام حذفی هم توانسته تا این مرحله بالاتر بیاید.وی ادامه داد: در بازی با گسترش فولاد در تبریز گفتم که دوست دارم تراکتورسازی قهرمان لیگ برتر شود، حالا هم می گویم که آرزوی قلبی من این است که تراکتور به روند موفقیت آمیز خود در نیم فصل دوم هم ادامه بدهد چون مردم تبریز لیاقت قهرمانی در لیگ را دارند.مرزبان عنوان کرد: البته ما هم در جام حذفی راهی در پیش گرفته ایم که از این راه به سهمیه آسیا برسیم. ما می خواهیم مردم مشهد را با آسیایی شدن خوشحال کنیم.دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و پدیده مشهد از چارچوب بازی های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور از ساعت ۱۴ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به انجام می رسد.…………………………………………….گزارش از محمود نصیرپور



پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن