تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820043621




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ملک عبدالله دوم به دیدار اوباما می‌رود


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: ملک عبدالله دوم به دیدار اوباما می‌رود
کاخ سفید اعلام کرد که رییس‌جمهوری آمریکا پنجم دسامبر میزبان ملک عبدالله دوم خواهد بود.
آفتاب: کاخ سفید اعلام کرد، ملک عبدالله دوم، پادشاه اردن قرار است پنجم دسامبر دیداری را با باراک اوباما، رییس‌جمهوری آمریکا داشته باشد که محوریت آن پرداختن به مسائل و موضوعات خاورمیانه خواهد بود.


به گفته جاش ارنست، سخنگوی کاخ سفید، باراک اوباما و ملک عبدالله دوم در دیدار خود به بررسی تلاش‌ها برای مقابله با تروریسم و یافتن راهکاری برای رویارویی وضعیت کنونی سوریه خواهند پرداخت.


ارائه کمک به پناهندگان بحران عراق و سوریه و اقدام برای کاستن از بحران موجود میان اسرائیل و فلسطین از جمله دیگر مسائلی است که قرار است در نشست اوباما و ملک عبدالله دوم به آن پرداخته شود.


به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، سخنگوی کاخ سفید گفت که اوباما به دنبال آن است که با ملک عبدالله در مورد فرصت‌ها برای تحکیم شراکت راهبردی اردن و آمریکا و توسعه همکاری‌های امنیتی،‌ سیاسی و اقتصادی میان دو کشور صحبت کند.


طبق اعلام سخنگوی کاخ سفید، این ملاقات فرصتی دیگر برای بهبود روابط اردن و آمریکا در راستای ارتقای صلح، ثبات و آبادانی خواهد بود.






تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن