تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819075948




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرداری ارومیه مغلوب نفت امیدیه اهواز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: لیگ دسته 2 فوتبال کشور شهرداری ارومیه مغلوب نفت امیدیه اهواز شد ارومیه - ایرنا - تیم فوتبال شهرداری ارومیه در هفته هشتم رقابت های فوتبال لیگ دسته 2 باشگاه های کشور مقابل تیم نفت امیدیه اهواز تن به شکست داد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، این دیدار عصر روز چهارشنبه در ورزشگاه شهر امیدیه برگزار شد که طی آن نتیجه این دیدار پس از 90 دقیقه تلاش 1 بر صفر به سود تیم میزبان به پایان رسید.
تیم فوتبال شهرداری ارومیه در گروه سی رقابتهای لیگ دسته 2 کشور با تیم های ایرانجوان خورموج، خلخال دشت، استقلال آبی ب تهران، شهرداری کامیاران، نفت امیدیه، کارگر بنه گز، تربیت ایلام و دنا یاسوج هم گروه است.
این تیم در حال حاضر پس از انجام هشت بازی و کسب پنج باخت، دو برد و یک تساوی و اندوختن 7 امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی جای گرفته است.
محرومیت دو بازیکن تاثیرگذار و سرماخوردگی سه بازیکن این تیم در فاصله یک روز مانده به این مسابقه از مهمترین مشکلات تیم ارومیه در این بازی بود.
تیم شهرداری ارومیه در هفته نهم این رقابتها روز چهارشنبه (دوازدهم آذر ماه جاری) در ورزشگاه تختی ارومیه میزبان تیم تربیت ایلام است.
7126/581


05/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن