تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):از دنیای شما سه چیز محبوب من است: 1- تلاوت قرآن 2- نگاه به چهره ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819837355




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به خاطر پاداش، دربی را نبردیم!


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: به خاطر پاداش، دربی را نبردیم!
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جدا از نتیجه بازی، می‌خواهیم بعد از یک بازی خوب، سیرجان و پرسپولیس خاطرات خوبی از هم داشته باشند. انتظار داریم سهمیه هواداران پرسپولیس حفظ شود.
به گزارش نامه نیوز ، محمود خوردبین افزود: تا این لحظه از زمان ورود به شهر سیرجان، شرایط خوبی حاکم بوده و میزبانی خوبی را از سوی مردم و به ویژه مسئولان شاهد بودیم. نکته جالب توجه حضور خوب و موثر نیروی انتظامی در همراهی تیم طی مسیر و در هتل است که جا دارد بابت این مسائل از مسئولان و به ویژه نیروی انتظامی تشکر کنیم.


وی ادامه داد: هتل محل اقامت تیم نیز با توجه به امکانات موجود شرایط خوبی دارد. هوا هم آفتابی است و فقط مانده است که در جریان تمرین ببینیم زمین و امکانات ورزشگاه چگونه است که البته بخش عمده نگرانی تیم به همین مساله مربوط می‌شود.


سرپرست سرخپوشان با اشاره به موضوع پاداش‌ها خاطرنشان کرد: در این باره اصلا مشکلی وجود نداشت که بعضی حرف و حدیث‌ها مطرح شد. من روز گذشته خودم در باشگاه حاضر بودم و قبل از تمرین، باشگاه اقدام کرده بود تا با توجه به آنچه موجود بود، نسبت به تهیه مابقی پاداش اقدام شود و آقای سیاسی هم دستور پیگیری موضوع را داده بودند. از سوی دیگر باید روی این مساله تاکید کنم که بچه‌های ما اصلا با تصور پاداش و این حرف‌ها نبود که دربی را بردند. بهترین پاداش برای همه ما، همان خوشحالی هواداران و اثبات حقانیت پرسپولیس بود. باشگاه هم با توجه به این واقعیات تصمیم گرفت پاداشی را در نظر بگیرد.


محمود خوردبین همچنین درباره شرایط ورزشگاه و حضور تماشاگران تصریح کرد: بازی‌های جام حذفی تک بازی است. مثل لیگ رفت و برگشت نیست که بخواهند به تیم میزبان 10 درصد سکوها را بدهند و تا جایی که شنیدیم، سازمان لیگ و آقای تاج هم به این مساله اشاره کرده‌اند. بر این اساس در جلسه هماهنگی هم مطرح می‌کنیم که باید حق و حقوق هواداران پرسپولیس حفظ شود، ضمن آنکه تماشاگر ما هم که از تهران نمی‌آید، همین مردم سیرجان و کرمان هستند. به هر حال تاکید ما این خواهد بود که پشت نیمکت پرسپولیس یا باید خالی باشد یا تماشاگر پرسپولیس بنشیند.


سرپرست پرسپولیس در پایان درباره بازی گفت: گل گهر قطعا تیم خوب، با هوش و دارای پتانسیلی است که تا این مرحله بالا آمده و تیمی مثل سپاهان را حذف کرده است. ما قطعا با هوشیاری کامل وارد این بازی می‌شویم و به هیچ وجه این تفکر در تیم ما جایی ندارد که از پیش برنده خواهیم بود. همچنین جدا از بحث نتیجه، همه ما دوست داریم با رقم خوردن یک بازی خوب و بی‌حاشیه تا سال‌ها مردم سیرجان از این بازی با شادی یاد کنند و ما هم با خاطره‌های خوب از سیرجان برویم.


منبع: باشگاه پرسپولیس


۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن