تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819073818




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرداخت کمک هزينه معيشت به مددجويان کميته امداد البرز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ آذر ۱۳۹۳ (۱۵:۱۰ب.ظ)
پرداخت کمک هزينه معيشت به مددجويان کميته امداد البرز معاون حمايت و سلامت کميته امداد البرز اظهار کرد: پرداخت کمک معيشت به صورت ماهيانه به مددجويان پرداخت مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، معاون حمايت و سلامت کميته امداد البرز از پرداخت 73 ميليارد ريال کمک هزينه معيشت در قالب طرح شهيد رجايي و طرح مددجويي و در طول 7 ماهه گذشته، در استان البرز خبر داد.
سيد هادي کرابي در اين خصوص گفت: خانواده‌هاي تحت حمايت کميته امداد در قالب طرح مددجويي شامل زنان سرپرست خانوار، خانواده‌هاي ايتام و از کار افتادگان و در قالب طرح شهيد رجايي شامل خانواده‌هاي نيازمند بالاي 60 سال هستند.
وي با اشاره به سرفصل هاي خدماتي به مددجويان کميته امداد اظهار داشت: کميته امداد به عنوان نهادي جوشيده از بطن انقلاب شكوهمند اسلامي و با الهام از تعاليم تعالي بخش شرع مقدس، توليت و رسيدگي به مسائل و مشكلات مددجويان و محرومان در تمامي زمينه‌‎هاي ممكن را در رأس برنامه‎ها و اقدامات خود قرارداده است.
معاون حمايت و سلامت کميته امداد استان البرز تصريح کرد: طرح مددجويي طرحي است كه بر اساس آن افراد بنا به عللي از قبيل فقدان سرپرست، از كارافتادگي سرپرست، معلوليت سرپرست و بيماري سرپرست يا استيصال و درماندگي برحسب نوع نيازمندي، مورد حمايت مستمر كميته امداد قرار مي‎گيرند.
کرابي افزود: کميته امداد اين وجوه را به صورت نقدي به افراد خانوارهاي نيازمند تا رسيدن به مرحله بازتواني و رفع مشكل به طور ماهانه پرداخت مي نمايد.
وي ارائه خدمات مسکن و ساختمان، خدمات فرهنگي و آموزش، خدمات جهيزيه و هزينه ازدواج و ارائه خدمات حقوقي و قضايي را نيز از ديگر اقدامات امداد در حمايت از مددجويان اين نهاد بر حسب نيازهاي آنها عنوان کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن