تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس رابطه اش را با خدا اصلاح كند، خداوند رابطه او را با مردم اصلاح خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819916642




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تردد درهمه راه های اصلی و فرعی استان بوشهر درجریان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تردد درهمه راه های اصلی و فرعی استان بوشهر درجریان است بوشهر- ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: با فروکش کردن سیلاب و ترمیم محورهای ارتباطی خسارت دیده، تردد خودروها در همه راه های ارتباطی اصلی و فرعی این استان درجریان است.


کاظم مرادی روز چهارشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: شدت بارندگی همراه با تگرگ، بالاآمدن آب روی جاده ها و آبردگی برخی مسیرها و دهانه پل ها در شامگاه روز گذشته و بامداد امروز راه ارتباطی شمار زیادی از روستاهای شهرستان های دیلم و دشتی این استان را برای ساعاتی مسدود کرد.
وی یادآورشد: همچنین شامگاه سه شنبه آب، یکی از باندهای جاده اصلی محور ارتباطی استان بوشهر در شخرستان دیلم به استان خوزستان را فراگرفت که آمد و شد در این محور دو طرفه شد اما با فروکش کردن آب این مسیر نیز بازگشایی شد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر اضافه کرد: هم اینک فقط راه روستای درازی در شهرستان دشتی که ابنیه آن در دست احداث بود و آمد و شد اهالی از طریق راه فرعی در بستر رودخانه انجام می شد به دلیل بالا آمدن آب رودخانه، بسته است.
مرادی ادامه داد: با این وجود اهالی روستای درازی از طریق راه روستای چاوشی به مسیرهای اصلی و فرعی ارتباط دارند.
وی گفت: همچنین در مسیر بندر طاهری به جم ، جم به فیروزآباد و برازجان به کنارتخته کوه ریزش کرد که عملیات پاکسازی مسیر برای ایمن سازی تردد انجام شده است.
این مقام مسوول افزود: با وجود اینکه بارندگی در شهرستان دیلم 140 میلیمتر ثبت شده و شدت وزش باد توام با ترگ خسارت زیادی به تاسیسات زیربنایی استان بوشهر وارد کرد اما تلفات جانی درنداشت.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر اضافه کرد: در شامگاه دیروز 10 خودرو در محورهای ارتباطی استان بوشهر براثر لغزندگی جاده واژگون شدند اما فوت سرنشینان خودروها گزارش نشد.
مرادی اظهارداشت: به دلیل گل آلود بودن آب رودخانه شاهپور و چشمه ساسان، تصفیه خانه بوشیکان دراستان فارس از مدار خارج و آب پنچ شهر و شماری از روستاها این مسیر که از خط کازرون آب می گیرند حداقل برای مدت 72 ساعت قطع شده است.
وی گفت: بارندگی یادشده به خطوط آبرسانی، برق، مخابرات، ابنیه و پل، 50 فروند لنج تجاری و صیادی، اماکن مسکونی، تجاری و دامداری ، جایگاه های عرضه سوخت و دیگر تاسیسات زیربنایی شهرها و روستاهای استان بوشهر خسارت وارد کرده است.
مرادی افزود: سامانه بارشی صبح روز چهارشنبه از استان بوشهر خارج و برآورد خسارت نیز توسط کارشناسان بخش های مختلف آغاز شده است. ک/3
628/539


05/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن