تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت را نزد خويش ناپسند مگردانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820922388




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشاور نخست وزیر ژاپن از زورخانه تاریخی پولاد شیراز بازدید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مشاور نخست وزیر ژاپن از زورخانه تاریخی پولاد شیراز بازدید کرد تهران - ایرنا - «شین ایچی کیتا اوکا» مشاور نخست وزیر ژاپن، رییس دانشگاه بین المللی و سفیر این کشور در سازمان ملل و هیات همراه از زورخانه تاریخی پولاد شیراز بازدید کردند.


به گزارش ایرنا از فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای، «کوجی هانه دا» سفیر کبیر ژاپن و تعدادی از دیپلمات های این کشور «کیتا اوکا» را در این بازدید همراهی کردند.
در این بازدید که برپایه درخواست رسمی سفارت ژاپن از فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته بود، تیم منتخب زورخانه ای فارس متشکل از سید محمد صحرایی، سید امین نیرومند، حمیدرضا راهپیما، حسین گنجی زاده و علی غرقی با ضرب و زنگ و نوای بهرام غرقی به معرفی و نمایش آیین های پهلوانی و زورخانه ای ایران پرداختند.
حسین غرقی دبیر هیات پهلوانی و زورخانه ای استان فارس، قریشی معاون اداره کل ورزش و جوانان فارس، هوشمند رییس هیات پهلوانی و زورخانه ای شیراز، حیدرعلی صغیر مسوول کمیته پیشکسوتان استان فارس و تعدادی از پیشکسوتان و قهرمانان ورزش پهلوانی و زورخانه ای پذیرای میهمانان بودند.
ورزشی (1)**1067**1379


05/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن