تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه در دنيا به امانتى خيانت كند و آن را به صاحبش برنگرداند و آنگاه بميرد بر دين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819022681




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لیگ برتر والیبال، هفته چهارم و تقابل تیم های مدعی با حریفان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: لیگ برتر والیبال، هفته چهارم و تقابل تیم های مدعی با حریفان تبریز- ایرنا - تیم های مدعی گروه الف رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های ایران در هفته چهارم مقابل حریفان خود صف آرایی می کنند.


به گزارش ایرنا، در رقابت های این هفته که عصر روز چهارشنبه و با انجام سه بازی دنبال می شود، تیم مدعی پیکان تهران که در سه بازی گذشته خود مقابل شهرداری زاهدان، تعاون گنبد و میزان خراسان صاحب برتری شده است، در این هفته و در تهران میزبان تیم ارتعاشات صنعتی ایران است.
پیکان که با هشت امتیاز از سه بازی در صدر جدول رده بندی گروه الف قرار گرفته است، مقابل تیمی صف آرایی خواهد کرد که تاکنون موفق به کسب امتیاز از مصاف با حریفان نشده و بدون امتیاز در رده هفتم و انتهایی جدول رده بندی قرار دارد.
دیگر تیم مدعی این گروه یعنی میزان خراسان که در سه بازی گذشته خود مقابل شهرداری تبریز و بازرگانی گنبد به برتری رسیده و در یک بازی نزدیک نتیجه را به پیکان واگذار کرده است، در زاهدان مقابل شهرداری این شهر قرار می گیرد.
میزان هفت امتیازی نیز همانند پیکان تهران کار چندان سختی پیش رو ندارد و میهمان تیمی است که تنها یک امتیاز کسب کرده و در رده ششم جدول قرار دارد.
اما شهرداری تبریز که با بازیکنان بومی و جوان وارد این دوره از رقابت ها شده است، به غیر از بازی با میزان خراسان در دیگر دیدارها مقابل تعاون گنبد و ارتعاشات صنعتی به برتری رسیده و با شش امتیاز از سه بازی در رده سوم گروه است.
این تیم در بازی هفته چهارم در تبریز به مصاف بازرگانی گنبد می رود که در جدول رده بندی در همسایگی شهرداری قرار گرفته و نتیجه بازی برای هر دو تیم مهم است.
شهرداری که در اولین بازی خانگی و در مقابل دیدگان هواداران خود مقابل میزان مشهد تن به شکست داد، در این بازی به دنبال کسب برتری و خشنود کردن هواداران و همچنین حفظ جایگاه سوم در جدول رده بندی است.
تعاون گنبد دیگر تیم این گروه در هفته چهارم استراحت دارد.
در جدول رده بندی این گروه پیکان با هشت امتیاز و 9 ست برده و سه ست باخته و معدل امتیاز 1.13 در رده نخست است و میزان خراسان با هفت امتیاز و هشت ست برده و چهار ست باخته و معدل امتیاز 1.07 در رده دوم و شهرداری تبریز با شش امتیاز و هفت ست برده و پنج ست باخته و معدل امتیاز 1.11 در رده سوم قرار دارند.
در دیدارهای گروه ب نیز نوین کشاورز تهران با سایپا البرز، پارس مهر فارس با شهرداری ارومیه و متین ورامین با وزارت دفاع دیدار می کنند و آلومینیوم بندرعباس استراحت دارد.
در این گروه شهرداری ارومیه با 9، متین ورامین با شش و وزارت دفاع با پنج امتیاز در رده های اول تا سوم هستند.
بیست و هشتمین دوره رقابت های لیگ برتر در دو گروه هفت تیمی در حال برگزاری است و چهار تیم برتر هر گروه در مرحله پلی آف به صورت ضربدری مقابل هم قرار می گیرند و تیم برتر از مجموع سه بازی به مرحله نیمه نهایی و جمع چهار تیم برتر راه می یابد.
7233/587


05/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن