تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان زيرك، دوستش حق است و دشمنش باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803205303




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بعد ازدیدارهای پیش رو در مورد جاسم کرار تصمیم گیری می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سخنگوی باشگاه استقلال: بعد ازدیدارهای پیش رو در مورد جاسم کرار تصمیم گیری می شود تهران – ایرنا – عضو هیات مدیره و سخنگوی باشگاه استقلال تهران گفت: کمیته انضباطی باشگاه، موضوع جاسم کرار را پیگیری کرد اما هنوز به جمع بندی نرسیده ایم و بعد از دیدارهای پیش رو در این زمینه تصمیم گیری می شود.


سید سعید افجه ای روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کرار در دو روز گذشته تمرین کرد و امروز نیز همراه با تیم عازم اصفهان است.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران یادآور شد: مسایلی در قضیه اخراج کرار در دیدار تیم های تراکتورسازی و استقلال مطرح بود که کمیته انضباطی پیگیری کرد اما هنوز به جمع بندی نرسیده ایم زیرا طبق آیین نامه انضباطی باشگاه، بعد از تصمیم گیری کمیته انضباطی، رای باید توسط مدیر عامل در جلسه هیات مدیره ابلاغ شود اما تا کنون فرصتی پیش نیامده و بعد از دیدارهای پیش رو در این زمینه تصمیم گیری می شود.
افجه ای در مورد اختلافات آندرانیک تیموریان با باشگاه استقلال نیز گفت: آن گونه که برخی وانمود می کنند ، نیست و باشگاه با تمامی بازیکنان قرارداد دوساله دارد و قراردادها نیز بلاشرط است. البته این گونه موضوعات یک درد دل خانوادگی است که بعد از دیدارهای پیش رو سعی می کنیم برطرف شود.
سخنگوی باشگاه استقلال تهران در مورد آخرین وضعیت مهدی کریمیان نیز افزود: کریمیان هنوز بلاتکلیف است و تا کنون به رغم پیگیری های صورت گرفته، پاسخی به صورت رسمی در مورد وضعیت وی به باشگاه ارسال نشده است.
افجه ای یادآور شد: در مجموع استقلال در دیدار با ذوب آهن در جام حذفی، قاضی را به دلیل مصدومیت، شهباززاده و کریمیان را نیز به دلیل محرومیت در اختیار ندارد. البته محرومیت شهباززاده به دلیل کارت زردی است که در دیدار قبلی گرفته است.
وی در مورد آخرین وضعیت واگذاری باشگاه استقلال به بخش خصوصی نیز گفت: روند خصوصی سازی استقلال با همکاری سازمان خصوصی سازی، مجلس شورای اسلامی و وزارت ورزش در حال انجام است و در آینده نه چندان دور نهایی می شود.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران گفت: سازمان حسابرسی گزارش خود را از صورت های مالی نهایی و آماده کرده است اما بررسی وضعیت کلی باشگاه از نظر اموال منقول و غیر منقول قدری زمان می برد و هیات مدیره در حال کارشناسی آن است و سعی می کنیم در اسرع وقت گزارش هیات مدیره باشگاه تهیه شود.
افجه ای در مورد وضعیت استقلال در نیم فصل دوم و دیدارهای آینده نیز گفت: امیدوارم روندمان از نیم فصل گذشته که خیلی مناسب نبود، بهتر شود و هواداران نیز از نارضایتی خارج شوند. همان طور که امیرقلعه نویی اخیرا گفته، آمار استقلال در نیم فصل اول خوب نبوده است.
وی توضیح داد: امیدوارم در رقابت های جام حذفی نیز کار به جایی ختم شود که شاهد یک دربی دیگر باشیم اما این که چه تیمی پیروز یا بازنده می شود، دست خداست.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال همچنین از تمامی کسانی که درمراسم گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم غلامحسین مظلومی پیشکسوت فوتبال ایران در مسجد نور حضور یافتند ، تشکر کرد.
این مراسم روز سه شنبه توسط باشگاه استقلال برگزار شد.
ورزشی(4)**9140**1581


05/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن