تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند به ازاى هر حرفِ آن چهار هزار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820036982




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمجيد رئيس شوراي المپيک آسيا از ورزش ايران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ آذر ۱۳۹۳ (۱۰:۵۴ق.ظ)
تمجيد رئيس شوراي المپيک آسيا از ورزش ايران رييس شوراي المپيک آسيا ضمن تمجيد ازعملکرد کاروان ورزشي ايران در چهارمين دوره بازيهاي آسيايي ساحلي، روند ورزش کشورمان را رو به پيشرفت دانست.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي کميته ملي المپيک، شيخ احمد الفهد الصباح در خصوص چهارمين دوره بازيهاي آسيايي ساحلي اظهار داشت: انصافا بازيهاي ساحلي اين دوره، از کيفيت و کميت بسيار بالايي برخوردار بود و شاهد بوديم که تعداد ورزشکاران و حضور کاروانهايي آماده و قدرتمند چقدر سطح مسابقات را بالا برده بود.
وي ادامه داد: ترديدي ندارم که چندين مسابقه از اين رويداد مهم بزودي جهاني خواهد شد و به شخصه از نزديک شاهد بودم که چقدر فاصله ها کم و رقابتها حساس بود.
رييس انجمن کميته هاي ملي المپيک جهان ( ANOC ) در خصوص عملکرد کاروان ورزشي ايران اظهار داشت: ورزش ايران در بازيهاي آسيايي اينچئون،المپيک نوجوانان و بويژه ساحلي پوکت نشان داد که به ثبات و آرامش خوبي دست يافته و مي رود که به پيشرفت ها و موفقيت هاي خوبي دست يابد. من به مسئولين کميته ملي المپيک به خاطر ايجاد اين فضا تبريک مي گويم.
شيخ احمد در پايان گفت: بدون شک ايران با اين روند مي تواند در المپيک 2016 ريودوژانيرو عنواني بهتر از لندن بدست آورده و جزو کشورهاي موفق آسيا در اين رويداد مهم و بزرگ باشد و شوراي المپيک آسيا با اذعان به توانايي و پتانسيل ورزش ايران همانند هميشه حمايتهاي خود را از اين کشور به عمل خواهد آورد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن