تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814711729




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احمدی:اهمیت فرهنگ نبایددرحصار حرف و شعار بماند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: احمدی:اهمیت فرهنگ نبایددرحصار حرف و شعار بماند تهران - ایرنا - معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش گفت : اهمیت دادن به مقوله فرهنگ، نباید درچارچوب حرف و شعار محصور باشد و ضروری است که جایگاه آن درفدراسیون های ورزشی تقویت شده ومسئولان فرهنگی نیز باید در متن برنامه ها و تصمیم سازی های فدراسیون قرار گیرند.


به گزارش ایرناازوزارت ورزش،عبدالحمیداحمدی درجلسه هم اندیشی مسئولان فرهنگی فدراسیون های ورزشی بااشاره به اینکه همه ساله بیش از 500 اعزام برون مرزی ورزشی انجام می شود، افزود: ضروری است در همه این اعزام ها حوزه فرهنگی فدراسیون ها برنامه ریزی درست و مدونی برای تیم ها داشته باشند.
وی ادامه داد:دستورالعمل جامع فرهنگی ورزش ازسوی کارشناسان این معاونت وصاحب نظران و استادان دانشگاهها تهیه و تدوین شده که بزودی به فدراسیون ها ابلاغ خواهد شد تافعالیت های فرهنگی خود را بر اساس آن عملیاتی کنند.
احمدی باتاکید برضرورت توجه به ارزش های فرهنگی درورزش افزود:انتظار مردم آن است که همراه با کسب قهرمانی و افتخارات در ورزش ، ارزش های فرهنگی و رعایت منش و اخلاق پهلوانی و راستی و درستی در فضای ورزش حاکم باشد.
وی ادامه داد: بدیهی است که این مسئولیت متوجه همه اهالی ورزش و بویژه مدیران در وزارت ورزش ، کمیته ملی المپیک ، فدراسیون ورزشی ، باشگاه ها و رسانه های ورزشی است.
معاون فرهنگی وزارت ورزش تصریح کرد:اگر مدیران ارشد ورزش نسبت به رعایت اصول و ارزش های فرهنگی پایبند باشند و در انتخاب افراد برای مسئولیت های مختلف ورزش ، تعهد و تقید به اصول و ارزش ها مورد توجه قرار گیرد بدون شک تاثیر آن درکوتاه مدت نیز مشهود خواهد بود.
وی اضافه کرد: یکی از وظایف اصلی ما به عنوان دست اندرکاران فرهنگی ورزش آن است که نسبت به اینگونه مسائل حساس باشیم و اجازه ندهیم با برخی بی تفاوتی ها و سهل انگاری ها ، ورزش از اصالت های فرهنگی خود دور شود .
معاون فرهنگی ، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان همچنین از تشکیل کارگروه فرهنگی فدراسیون ها خبر داد و گفت: به منظور ارتقای برنامه های های فرهنگی فدراسیون ها ورزشی ، رسیدگی به مطالبات فرهنگی ورزشکاران و مربیان ، داوران و باشگاههای سراسر کشور ، جلسات این کارگروه با حضور مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان و برخی از روسای فدراسیون های ورزشی برگزار خواهد شد.
در نخستین جلسه هم اندیشی فرهنگی مسئولان وزارت ورزش و جوانان که به میزبانی فدراسیون بدنسازی و پررش اندام برگزاری شد مسئولان فرهنگی فدراسیون های تیراندازی باکمان ، جانبازان و معلولین ، سوارکاری ، دومیدانی ، بدنسازی و پرورش اندام ، ژیمناستیک َ، بوکس ، اسکواش ، شمشیر بازی حضور داشتند.
ورزشی (1)**1828*1590


03/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن