تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803120032




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قوچان نژاد:تعصب خاصی برای دیدار با میزان ندارم/ شهرداری زاهدان پرداختی نداشته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: هفته چهارم لیگ برتر والیبال؛ قوچان نژاد:تعصب خاصی برای دیدار با میزان ندارم/ شهرداری زاهدان پرداختی نداشته است تهران - ایرنا - سرمربی تیم والیبال شهرداری زاهدان گفت: تمامی دیدارهای لیگ برتر والیبال مهم است و تعصب خاصی نسبت به مسابقه با میزان خراسان در هفته چهارم این رقابت ها ندارم.


جبار قوچان نژاد در گفت وگو با ایرنا، افزود: به رغم اینکه هفت سال برای والیبال خراسان و تیم میزان زحمت کشیدم، اما مسابقه با این تیم نیز برایم مانند هر بازی دیگری است.
وی با بیان اینکه من پیراهن هر تیمی را بپوشم نسبت به آن تعهد خاصی خواهم داشت، گفت: به هر حال امسال در شهرداری زاهدان هستم و وضعیت این تیم یادآور وضعیت میزان در هفت سال پیش است. اگر سال آینده نیز در این تیم بودم، باید شهرداری زاهدان را نیز مانند میزان به جایگاه بهتری در والیبال ایران برسانم.
سرمربی تیم والیبال شهرداری زاهدان تصریح کرد: از نظر آماری و بر روی کاغذ دو تیم میزان خراسان و شهرداری زاهدان هیچ وجه مشترکی ندارند، اما بازیکنان تیم زاهدان با تمام توان به مصاف میزان خواهند رفت. امیدوارم بازی تماشاگر پسندی ارائه کنیم.
وی در ادامه با اشاره به اینکه قرارداد 25 بازیکن و کادر فنی تیم شهرداری زاهدان برابر با یک یا دو بازیکن تیم های مدعی لیگ برتر والیبال است، گفت: به رغم گذشته سه هفته از لیگ برتر هنوز پرداختی از سوی باشگاه به بازیکنان نشده است.
در هفته سوم لیگ برتر والیبال و در مسابقه دو تیم میزان و پیکان حاشیه هایی بوجود که فدراسیون والیبال علاوه بر احضار چندین بازیکن به کمیته انضباطی، سالن مهران مشهد را شایسته میزبانی میزان در لیگ برتر ندانست.
قوچان نژاد که سالها با هدایت تیم میزان خراسان در سالن مهران مشهد برابر حریفان صف آرایی کرده است، در باره محرومیت این سالن از برگزاری مسابقات میزان گفت: حاشیه های ایجاد شده در این دیدار به سالن و تماشاگران بر نمی گردد. اگر مدیریت درستی انجام می شد، هیچ مشکلی بوجود نمی آمد. سالن مهران فعلا با بضاعت استان، سالن خوبی است و من دلایل اصلی این تصمیم را نمی دانم.
وی در باره لیگ برتر والیبال امسال نیز گفت: امسال دو گروه تیم در لیگ برتر حضور دارند، ابتدا تیم هایی که برای قهرمانی بسته شدند مانند شهرداری ارومیه، میزان خراسان، پیکان تهران، متین ورامین و حتی شهرداری تبریز. در گروه دوم نیز سایر تیم های لیگ برتر امسال که برای حضور در این رقابت ها شکل گرفتند و قهرمانی هدف آنان نیست ، جای گرفتند. لیگ برتر امسال که در دو گروه برگزار می شود، فشردگی کمتری نسبت به سال گذشته دارد و بازیکنان فرصت بیشتری برای ریکاوری و مسابقات در اختیار دارند.
هفته چهارم لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه پنجم آذرماه با شش دیدار در شهرهای تبریز، زاهدان، تهران (دو دیدار)، شیراز و ورامین پیگیری خواهد شد.
ورزشی(4)**1379


03/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن