تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803183336




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ملی پوش فوتبال ساحلی:قهرمانی این رشته چه کم ازرشته های دیگر دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ملی پوش فوتبال ساحلی:قهرمانی این رشته چه کم ازرشته های دیگر دارد انزلی – ایرنا - فرید بلوکباشی بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان که پس ازکسب دومین قهرمانی بازیهای ساحلی آسیادرتایلندبه کشور بازگشته گله مند از بی توجهی به این رشته گفت: قهرمانی فوتبال ساحلی چه کم از رشته های دیگر دارد .


وی روزیکشنبه پس ازبازگشت به زادگاهش انزلی درمصاحبه با ایرنا اظهار کرد: بازیهای ساحلی آسیا یک هفته بعد از جام بین قاره ای در تایلند برگزار شد و ما چون قهرمان دوره قبل بودیم کار بسیار سختی پیش رو داشتیم.
وی خاطرنشان کرد:رقبای قدرتمندی مانند تیم ژاپن ، امارات ، عمان وچین در این مسابقات حاضر بودند اما با توکل به خدا توانستیم این رقبا را پشت سر بگذاریم و برای دومین بار پیاپی قهرمان المپیک ساحلی آسیا شویم .
این هافبک تیم ملی ساحلی ادامه داد:تیم ملی فوتبال ساحلی چند سال اخیر با پیروزی در جام بین قاره ای ، اسیا ، المپیک بیشترین مقام را کسب کرده ولی کمترین حمایت را داشته است .
وی تصریح کرد : 10 روز در بازی های المپیک ساحلی بودیم فقط 300 دلار به ما داده اند آنوقت تیم ملی ایران با تیم کره بازی دوستانه داشت هر بازیکن فقط چهار میلیون تومان پاداش گرفتند .
بلوکباشی، با گله مندی از این نوع برخورد سلیقه ای گفت : مگر پرچمی که ما در میادین بین المللی بالا می بریم با پرچمی که دیگر ورزشها بالا می برند و یا سرود ملی که در زمان پیروزی ما به گوش جهانیان می رسد با سرود ملی که دیگر تیمهای ورزشی موجب شنیده شدن آن می شوند تفاوت دارد.
وی با تاکید بر این که کسی منکر تلاش و توانمندی ورزشکاران رشته های دیگر نیست افزود:مانیزمانند آنهابرای کسب قهرمانی برای کشورمان تلاش می کنیم ولی در حالی که برای قهرمانهای اینچئون 150 سکه در نظر گرفته شد برای ما هنوز چیزی اعلام نکرده اند و با پرداخت 300 دلار با ما خداحافظی کردند.
این بازیکن فوتبال ساحلی گفت : ما برای آمادگی جهت شرکت در مسابقات مجبوریم ساعات زیادی رابه تمرین اختصاص دهیم و زندگی ما نیز مانند سایرین مخارج دارد .
آقای گل فوتبال ساحلی آسیا در سال 1387 ، در ادامه اظهار کرد : امیدواریم مسئولان ورزش کشورمان به این ورزش زیبا و پر مدال برای کشور بهای کافی بدهند تا ما نیز با انگیزه بیشتری در مسابقات جهانی حاضر شویم .
وی در خصوص برنامه اش به خبرنگار ایرنا گفت : با توجه به این که حدود دو ماه به طور مستمر در اردو و بعد مسابقات بودیم سرمربی تیم ملی شش هفته به ما استراحت داده و بعد از این مدت به اردوی تیم ملی برای مقدماتی جام جهانی در اسیا خواهیم رفت.
بلوکباشی درادامه در خصوص وضعیت فوتبال ساحلی در شهر انزلی اظهار کرد : شهرمان گرچه ساحلی است وشرایط طبیعی مناسب برای فعالیت در این رشته را دارد و هزینه فعال کردن این رشته نیز بسیار ناچیز است ولی نگاه مسئولان به این ورزش چندان خوب نیست و برنامه خاصی ندارند.
وی خاطرنشان کرد:اصفهان بااین که ساحل ندارد در رده های مختلف مسابقات برگزار کرده ولی در شهر ساحلی انزلی با این که امکانات و تجهیزات و بودجه چندانی نیاز نیست شاهد برگزاری مسابقات قهرمانی نیستیم .
این بازیکن خلاق فوتبال ساحلی کشورمان متذکر شد: در برزیل بچه های کوچک دارند در ساحل فوتبال بازی می کنند و این نه تنها به قوای جسمانی آنها کمک می کند بلکه انها را برای مسابقات آماده می کند.
وی با اشاره به آموزش فوتبال ساحلی به چند تن از بازیکنان نوجوان شهرستان گفت : این بازیکنان الان در تیم نوجوانان ملوان بازی می کنند .
بلوکباشی در خاتمه در خصوص وضعیت تیم ملوان گفت : مثل این که پول زیاد به بازیکنان لیگ برتری نمی سازد و می بینیم که در لیگ برتر نه تاکتیک وجود دارد و نه بازیکنان دونده و با انگیزه ، و بازیکنان ملوان نیز از این قاعده مستثنی نیستند.
این بازیکن برجسته تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان افزود : ملوان تیم خوبی است ولی الان در بحران است و به مدیریت ورزشی اصولی ،همت عالی و حمایت تماشاگران نیاز دارد .
فرید بلوکباشی متولد 1362 بندرانزلی است . فوتبال ساحلی را از سال 1385 به طور رسمی با تیم منطقه ازاد انزلی آغاز کرد . همان سال به اردوی تیم ملی زیر نظر فرشاد فلاحت زاده و بهزاد داداش زاده دعوت شد و از آن زمان تاکنون نیز عضو تیم ملی بوده و در مسابقات اسیایی و جهانی نیز همراه تیم ملی حضور داشته است .
وی همزمان مربی و بازیکن تیم فوتبال ساحلی قوی سپید انزلی نیز هست . در انزلی روزی چهار ساعت صبح و بعد از ظهر تمرین دارد و هفته ای یکی دو بار نیز فوتبال چمنی بازی می کند .
بلوکباشی در امید ملوان و بزرگسالان بازی کرد ولی به دلیل دررفتگی استخوان کتف حدود دو سال از فوتبال دور شد . بعد از شروع دوباره به پیشنهاد یکی از دوستان در مسابقات فوتبال ساحلی شرکت کرد .
از سوابق ورزشی اش می توان به 3 دوره حضور در رقابتهای جام جهانی، سه دوره حضور در المپیک و چهار دوره حضور در مسابقات آسیایی اشاره کرد.
فرید بلوک باشی همراه تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان به عنوان قهرمانی بازی های آسیایی ساحلی دست یافت .
620


02/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن