تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عاقل‏ترين مردم كسى است كه در امور زندگيش بهتر برنامه‏ريزى كند و در اصلاح آخرتش بيشتر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820201179




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهبود رشد در كودكان تحت پوشش این طرح طی سال گذشته


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: بهبود رشد در كودكان تحت پوشش این طرح طی سال گذشته خبرگزاری پانا: معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: طرح تأمین یک وعده غذای گرم در روستامهدهای استان فارس آغاز شده است.
۱۳۹۳ يکشنبه ۲ آذر ساعت 15:27



به گزارش خبرگزاری پانا، مرادی گفت: این طرح با هدف بهبود وضع تغذیه کودکان 3 تا 6 ساله در مناطق محروم و روستایی و تامین بخشی از نیازهای تغذیه‌ای کودکان از طریق یک وعده غذای گرم، اجرا می‌شود.
وی با بیان اینكه اعتبارات این طرح از طریق وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی تامین می‌شود، خاطرنشان كرد: این اقدام مداخله‌ای از سال 86 در سطح روستامهدهای فارس آغاز شده و براساس تحقیقات انجام شده تاثیر مطلوبی بر بهبود شاخص‌های رشد كودكان داشته است.
این مقام مسئول گفت: با اجرای این برنامه روزانه 400 تا 500 کیلو كالری انرژی و 15 تا 20گرم پروتئین برای کودکان تحت پوشش تأمین می‌شود.
مرادی گفت: نتایج تن‌سنجی این مداخله در سال تحصیلی 93-92 نشان می‌دهد در 63 درصد کودکان بهبود رشد مشاهده شده است.
وی همکاری بین بخشی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و سازمان بهزیستی و اصلاح عادات غلط غذایی کودکان را از مزایای این طرح برشمرد و گفت: در این طرح، تدوین برنامه غذایی هفتگی بر اساس اصل تعادل و تنوع، اندازه‌گیری تن‌سنجی در ابتدا و انتهای برنامه، مشاوره تخصصی تغذیه جهت کودکان دچار سوء تغذیه تحت پوشش، پایش و نظارت بر كیفیت و كمیت غذای مصرفی كودكان و آموزش تغذیه به مربیان بهزیستی توسط کارشناسان تغذیه حوزه معاونت بهداشت انجام می‌شود.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن