تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى‏ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى‏ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819962208




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انگشت اتهام امریکا به سمت چین: سرقت اطلاعات چند شرکت خصوصی این کشور


واضح آرشیو وب فارسی:افتانا: ایالات متحده امریکا چند افسر نظامی چین را به هک کردن سایت‌های تعدادی از شرکت‌های خصوصی آمریکایی فعال در زمینه هسته‌ای، فلزات و انرژی خورشیدی متهم کرد.




انگشت اتهام امریکا به سمت چین: سرقت اطلاعات چند شرکت خصوصی این کشور


 


 

ایالات متحده امریکا چند افسر نظامی چین را به هک کردن سایت‌های تعدادی از شرکت‌های خصوصی آمریکایی فعال در زمینه هسته‌ای، فلزات و انرژی خورشیدی متهم کرد. 

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، امریکا این بار 5 افسر نظامی چین را متهم به هک کردن سایت چند شرکت‌ خصوصی امریکایی و سرقت اسرار تجاری این شرکت‌ها کرده است. از جمله شرکت‌هایی که آمریکا مدعی خسارت دیدن آن‌ها شده، می‌توان به Alcoa ، Allegheny Technologies ، United States Steel Corp و Toshiba اشاره کرد که البته رقم این خسارت افشا نشده است. 

برای چندمین بار، دولت آمریکا چنین اتهامی را به چین وارد کرده و با این کار به تنش بین دو کشور دامن زد. چین نیز بار دیگر این اتهامات را به سرعت تکذیب و اعلام کرد که این ادعاها ساخته و پرداخته دولت آمریکاست و کاخ سفید با این اظهارات به اعتماد میان دو کشور آسیب می‌زند. 

سال گذشته برای کاهش تنش در زمینه جاسوسی سایبری میان این  دو کشور اقداماتی انجام شد و حتی ملاقاتی میان روسای جمهور دو کشور صورت گرفت، اما از آن زمان تا کنون جاسوسی سایبری یکی از محورهای همیشگی وارد کردن اتهام به چین از سوی آمریکا بوده است.




مرجع : خبرگزاری فارس

تاریخ انتشار : يکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: افتانا]
[مشاهده در: www.aftana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن