تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر کس دو رکعت نماز بخواند و بداند چه می گوید، از نماز فارغ می شود، درحالی که میا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820724305




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آماده‌باش اورژانس و آتش‌نشانی برای دربی


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: آماده‌باش اورژانس و آتش‌نشانی برای دربی
به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی، آتش نشانان از ساعتی قبل از بازی تا پایان و تخلیه کامل ورزشگاه و عادی شدن عبور و مرور در محل های تعیین شده حضور خواهند داشت.
آفتاب: اورژانس و آتش نشانی تمهیدات خود برای شهرآورد را تشریح کردند.

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، در گفت‌وگو با ایسنا، در این‌باره گفت: با تدابیر در نظر گرفته شده از سوی معاونت عملیات سازمان آتش‌نشانی علاوه بر آماده باش ایستگاه 20 مستقر در استادیوم آزادی و ایستگاه‌های اطراف ورزشگاه 23 دستگاه خودرو عملیاتی شامل 10 دستگاه خودروی سنگین منبع دار، 10دستگاه موتور سیکلت به همراه یک گروه کامل نجات در استادیوم آزادی و همچنین بزرگراه راه‌های اطراف و مسیرهای منتهی به ورزشگاه ها مستقر خواهند شد.

ملکی با بیان اینکه 50 نیروی آتش‌نشان نیز با تجهیزات کامل در درهای اصلی، پارکینگ‌ها و محوطه استادیوم آزادی تامین ایمنی تماشاگران را برعهده خواهند داشت، گفت: 10 تن از مدیران ارشد سازمان نیز در محل حضوز خواهند داشت.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی، آتش نشانان از ساعتی قبل از بازی تا پایان و تخلیه کامل ورزشگاه و عادی شدن عبور و مرور در محل های تعیین شده حضور خواهند داشت.

تمهیدات اورژانس در داربی

حسن عباسی، مدیر روابط عمومی اورژانس تهران، در گفت و گو با ایسنا، در این باره گفت: برابر تصمیمات اتخاذ شده 10 دستگاه آمبولانس، دو دستگاه اتوبوس آمبولانس و دو دستگاه خودروی فرماندهی در استادیوم آزادی، درهای ورودی و محورهای ورودی به آن مستقر خواهند شد.

وی با بیان اینکه 40 تن از پرسنل اورژانس اعم از پزشک، پرستار و ... در این روز در محل استادیوم آزادی حضور خواهند داشت، خاطر نشان کرد: استقرار عوامل اورژانس از ساعت 11 صبح فردا آغاز شده و تا پایان زمان بازی و تخلیه کامل استادیوم ادامه خواهد داشت.




تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن