تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820212063




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لطیفی: به رغم وجود سه مصدوم با انگیزه مضاعف به مصاف گسترش فولاد می رویم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: لطیفی: به رغم وجود سه مصدوم با انگیزه مضاعف به مصاف گسترش فولاد می رویم تبریز - ایرنا - مربی تیم فوتبال راه آهن تهران گفت: به رغم اینکه سه نفر مصدوم داریم، ولی با انگیزه مضاعف به مصاف تیم گسترش فولاد تبریز می رویم.


علی لطیفی عصر روزشنبه در کنفرانس خبری پیش از بازی با گسترش فولاد تبریز افزود: دراین دیدارسخت ابراهیم کریمی، شیث رضایی و سید احمد موسوی را به دلیل مصدومیت در ترکیب راه آهن نخواهیم داشت.
وی به میانگین سنی بازیکنان این تیم اشاره کرد و گفت: در راه آهن 11 بازیکن زیر 23 سال داریم که از آن ها 9 نفر زیر 21 سال بوده که شش نفر از ان ها در تیم امید جمهوری اسلامی ایران حضور دارند.
لطیفی با اشاره به اینکه بازیکنان راه آهن ظرفیت های بالایی دارند و این تیم برای رساندن بازیکنان جوان خود به شرایط ارمانی تاوانش را پس داده و هم اینک در آمادگی کامل بسر می برد.
مربی تیم راه آهن تهران با اشاره به وقفه سه هفته ای در رقابت های لیگ برتر باشگاه های ایران اظهار کرد: تعطیلی های این چنینی لطماتی به تیم ها از نظر امادگی وارد می کند اما ما در راه آهن در این مدت دو بازی خوب تدارکاتی را پشت سر گذاشته ایم که در حفظ آمادگی بازیکنان تیم بسیار مهم بوده است.
وی در خصوص تیم میزبان نیز اعلام کرد: گسترش فولاد تیم تاکتیکی است و حضور فراز کمالوند در این تیم به روند تکاملی و ایجاد انگیزه لازم در بازیکنان کمک شایان توجهی کرده است.
لطیفی گفت: گسترش فولاد در ادامه کار می تواند با تقویت تیم به شرایط مطلوب برسد.
مربی تیم راه آهن همچنین به حضور اعضای کمیته ضد دوپینگ در بازی فردای دو تیم اشاره کرد و افزود: هرچند ما معتقدیم فوتبال ایران سالم است، اما حضور اعضای این کمیته می تواند در سالم تر کردن فوتبال کشور نقش بسیار کلیدی ایفا نماید.
وی همچنین دلایل افت فوتبال درکشور و استقبال نکردن مردم ازبازی های داخلی را نبود ستارگان در گذشته عنوان کرد و گفت: متاسفانه سازندگی زیادی در فوتبال کشور را شاهد نیستیم و بعدازدهه 60 و جنگ تحمیلی دشمن تعداد ستارگان در فوتبال ایران بسیار کمتر شده است و از افراد و کارشناسان فوتبالی کمتر بهره گیری می شود.
لطیفی دلیل پایداری فوتبال در اروپا را بهره گیری از ستارگان در تیم های پایه دانست و اظهار کرد: دلیل اصلی استمرار موفقیت در فوتبال این قاره کوچک توجه به تیم های پایه و کمک از پیش کسوتان بوده است.
وی یکی دیگر از دلایل افت فوتبال در ایران را بها دادن ناهمگن به مربیان در باشگاه ها عنوان کرد و گفت: در چنین فضایی شاهد لطمات روز افزون به فوتبال کشور و در نهایت تیم ملی هستیم و چون کار پایه ای صورت نگرفته شاهد ناکامی تیم های جوان و پایه کشور در میادین بین المللی هستیم.
از هفته پایانی و پانزدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های ایران دو تیم گسترش فولاد تبریز و راه آهن تهران فردا /یکشنبه/ ساعت 14 در ورزشگاه اختصاصی بنیان دیزل تبریز به مصاف هم می روند.
در پایان هفته چهاردهم راه آهن تهران با 16 امتیاز در مکان سیزدهم و گسترش فولاد با 12 امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.
587 **1908


01/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن