تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هنگام بى نيازى شكر مى گزارد و منافق هرگاه بى نياز شود طغيان مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819921935




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بسترهاي لازم را براي مبارزه با اعتياد آماده مي کنيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ آذر ۱۳۹۳ (۱۷:۲۲ب.ظ)
آغاز عمليات اجرايي کمپ ويژه بانوان؛ بسترهاي لازم را براي مبارزه با اعتياد آماده مي کنيم با حضور جمعي از مديران کشوري و استاني عمليات اجرايي اولين کمپ بانوان معتاد در کرمانشاه آغاز شد تا اين استان دومين استان در سطح کشور باشد که داراي چنين امکاناتي خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج از کرمانشاه، اين مراسم با حضور معاون امور اداري، مالي و امور مجلس ستاد مبارزه با مواد مخدر وزارت کشور، مشاور وزير کشور، مدير کل امور اجتماعي استانداري، دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان و جمعي ديگر از مسوولين استان در محل چشمه سفيد شهر کرمانشاه برگزار شد.
سيد نجيب حسيني، معاون امور اداري، مالي و امور مجلس ستاد مبارزه با مواد مخدر وزارت کشور، در اين مراسم با بيان اينکه خوشبختانه هماهنگي و همدلي خوبي در استان براي کاهش مشکلات مربوط به اعتياد وجود دارد، گفت: اين همدلي و همراهي بين مسوولين استان قطعاً زمينه ساز شرايط بهتر براي حل مشکلات اعتياد در استان خواهد شد و ما از اين هماهنگي هاي مطلوب در استان خوشحال و خرسند هستيم.
وي گفت: اجراي پروژه کمپ ويژه بانوان در استان کرمانشاه بسيار مهم است و اين استان دومين استان در سطح کشور است که داراي چنين امکاناتي مي شود.
معاون امور اداري، مالي و امور مجلس ستاد مبارزه با مواد مخدر وزارت کشور با اشاره به برنامه هاي دولت براي مبارزه قاطعانه با مواد مخدر تصريح کرد: دولت تدبير و اميد براي استفاده از ظرفيت هاي اجتماعي براي کاهش و رفع معضل اعتياد برنامه هاي ويژه اي تدوين نموده و ما تلاش داريم تا با استفاده از اين ظرفيت ها، بسترهاي لازم را براي مقابله جدي با توزيع مواد مخدر و رفع معضل اعتياد در کشور آماده کنيم.
وي اجراي کمپ بانوان معتاد را زمينه ساز مناسبي براي درمان و ايجاد فرصت هاي شغلي براي بانوان گرفتار بلاي خانمانسوز اعتياد برشمرد و گفت: پس از درمان معتادين بايد به فکر ايجاد شغل براي آنان باشيم، لذا اين کمپ در ابعاد مختلف مي تواند کمک حال بانوان معتاد در زمان مراحل بهبود يافتگي و پس از آن باشد.
در اين مراسم همچنين علي شمشيري، دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان، نيز گفت: اجراي پروژه کمپ بانوان معتاد در محل چشمه سفيد شهر کرمانشاه در زميني به وسعت 500 مترمربع و با زيربناي 150 مترمربع احداث مي شود.
وي افزود: در اجراي اين پروژه به ايجاد امکانات مورد نياز از لحاظ سم زدايي و چرخه کامل درمان و ديگر امکانات نيز توجه خواهد شد.
وي اعتبار اوليه اين پروژه را حدود 300 ميليون تومان عنوان کرد که تخصيص آن به دستور استاندار کرمانشاه صورت گرفته است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن