تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده اش در هر روز نصيحتى عرضه مى كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و اگر ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803265135




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهتاش فریبا:شرایط استقلال در شهرآورد فردا بهتر است |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: بهتاش فریبا:شرایط استقلال در شهرآورد فردا بهتر است
بازیکن اسبق باشگاه استقلال تهران گفت: بازیکنان استقلال اگر در دیدار فردا (یکشنبه) برابر پرسپولیس شرایط معمولی خودشان را داشته باشند، برنده از میدان خارج خواهند شد.
کد خبر: ۴۵۱۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۳ - 22 November 2014


 بازیکن اسبق باشگاه استقلال تهران گفت: بازیکنان استقلال اگر در دیدار فردا (یکشنبه) برابر پرسپولیس شرایط معمولی خودشان را داشته باشند، برنده از میدان خارج خواهند شد.


بهتاش فریبا روز شنبه درگفت وگو با ایرنا افزود:اوضاع و احوال تیم استقلال اکنون نسبت به چند هفته گذشته که به دلیل شکست های متوالی شرایط خوبی را نداشتند،بهترشده است وازهمه مهمتراینکه همه نفرات اصلی خودشان به جز جاسم کرار را در اختیار دارند.

وی اظهارداشت: تعدادی از بازیکنان ملی پوش هم که در برابر کره جنوبی حاضر بودند و مهمترین موضوع این است که بازیکنان این تیم به طور کامل در شرایط مسابقه قرار دارند و از شرایط خوبی برخوردار هستند.

فریبا با بیان اینکه همیشه شهرآورد پایتخت با دیدارهای دیگر فرق می کند، بیان داشت:تجربه نشان داده که تیم هایی که همه فکر می کنند سرحال ترو جایگاه بهتری دارد بازی را واگذار کرده و یا اینکه دیدار دو تیم به تساوی کشیده شده و معمولا نتایج دربی آن چیزی را که مردم می کنند نمی شود.

وی ادامه داد:پرسپولیس هم نفرات جدید وخوبی داردومن فکر می کنم بازیکنان استقلال اگرشرایط معمولی خود را داشته باشند برنده از میدان خارج خواهند شد.

بازیکن سالهای دوراستقلال در پاسخ به این سووال که اکنون شرایط استقلال از پرسپولیس بهتر است آیااین موضوع سبب ایجاد استرس در بازیکنان استقلال نمی شود؟ تصریح کرد:این دیداربه طورطبیعی برای همه بازیکنان بزرگ، کوچک، باتجربه وبی تجربه استرس ایجاد می کند،ولی به دلیل آنکه پرسپولیس بازیکنان جوان تری دارد فکر می کنم بیشتر برای آنان استرس ایجاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه از سال 59 تا 67 در همه دیدارهای شهرآورد پایتخت به جز یک دیدار حضور داشتم گفت: خاطره بد من از این رقابت ها این بود که در سال 63 در دیدار برابر پرسپولیس مصدوم بودم و در طول هفته فقط یک جلسه تمرین کرده بودم، اما به دلیل آنکه تاکتیک تیم را از قبل نهایی کرده بودند در این دیدار حاضر شدم و متاسفانه سه برصفر دیدار را واگذار کردیم.

فریبا بیان داشت: خاطره خوب من هم این است که در یکی از دیدارها برابر قرمزپوشان با یک گل عقب بودیم که وقتی وارد زمین شدم گل تساوی را به ثمر رساندم.



*آن موقع ها که پول نبود دربی ها هم قشنگ تر بود

وی درخصوص تفاوت شهرآوردهای این سالها با سالهای دورگفت:درگذشته این مقدار پول درفوتبال وجود نداشت و خیلی چیزها را بازیکنان رعایت نمی کردند به این معنی که مراقب ساق پا باشند و مصدوم نشوند وجود نداشت و تنها فکر و ذکرمان این بود که بازی خوبی برابر حریف سنتی انجام دهیم و برای مردم بازی کنیم.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: در سالهای گذشته در یک دیدار عادی استقلال یا پرسپولیس حداقل 80 هزار تماشاگر به ورزشگاه می آمدند اما اکنون به دلیل بسیاری ازشرایط که در فوتبال ما حاکم است و همچنین مشکلات اقتصادی مردم و سرد بودن هوا تماشاگران استقبال خوبی از دیدارهای لیگ برتر ندارند.

دیدارتیم های پرسپولیس واستقلال از هفته پانزدهم لیگ برتر (جام خلیج فارس) فردا یکشنبه ساعت 18 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن