تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما حق ندارد از هيچ يك از يارانم چيزى به من بگويد؛ زيرا دوست دارم در حال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821025409




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نسل جديد باتري هاي بيروني در راه است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ آذر ۱۳۹۳ (۱۵:۱۹ب.ظ)
نسل جديد باتري هاي بيروني در راه است به وسيله اين باتري بيروني به اندازه يک شکلات هرگز بدون شارژ نخواهيد ماند.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، اين ريز باطري مقوايي مانند يک ويتامين براي گوشي هوشمند شماست، يک طراح خوش ذوق به نام Tsung Chih-Hsien به تازگي طرحي مفهومي از باطري‌هاي مقوايي ارايه کرده است که يک انتخاب متفاوت و منحصر بفرد در استفاده از توان بيشتر مي‌باشد.
مهم نيست که باتري تلفن‌هاي هوشمند چقدر بزرگ و قدرتمند باشد. کاربران گوشي‌هاي هوشمند هنوز هم بايد از باتري هاي بيروني يا شارژرهاي همراه براي ادامه کار استفاده کنند. بنابراين تعجبي ندارد، که بازار لوازم جانبي دستگاه‌ها و لوازم جانبي شخص ثالثي که توسط سازندگان وعده داده شده است تا به دوام بيشتر باتري در آيفون و دستگاه‌هاي اندرويد و ديگر وسايل و اسباب بازي‌هايي که نياز به شارژ مداوم دارند کمک مي‌کند داغ باشد.
يک طراح خوش ذوق به نام سونگ چي-هسين (Tsung Chih-Hsien) به تازگي طرحي مفهومي از باتري‌هاي مقوايي ارايه کرده است که مفهومي جديد از باطري‌هاي خارجي را به ارمغان آورده است که يک انتخاب متفاوت و منحصر بفرد در استفاده از توان بيشتر مي‌باشد.
او بر اين تصور است که يک باتري مقوايي کپسولي يکبار مصرف که در اندازه‌هاي مختلف به نام قدرت کوتاه ارايه مي‌گردد، مي‌تواند به تقويت باتري گوشي يا دستگاه همراه شما براي يک مقدار مشخص از زمان (مانند تصوير بالا) کمک بسزايي نمايد و پس از مصرف قابل بازيافت باشد.
فقط يک باتري کپسولي، آن را باز کنيد (همانند يک کپسول براي درمان بيماري) آن را به گوشي خود متصل کنيد و براي 6 ساعت مداوم با گوشي خود مکالمه اضافه داشته باشيد. اين باطري بصورت انبوه عرضه خواهد شد و کاربر در زمان‌هاي مختلف که نياز دارد براي دستگاه خود استفاده مي‌کند و هنگاميکه انرژي کسپول‌ها به پايان رسيد مي‌توانيد آن بسته مقواهاي کوچک را در همان فروشگاهي که خريداري کرده است بازيافت کنيد.
باتري قدرت کوتاه برنده جايزه نقطه قرمز طراحي يک ايده جالب و مفهومي مي‌باشد که اگر به مرحله توليد برسد خواهد توانست تحولي نو در لوازم جانبي گوشي‌هاي هوشمند ايجاد کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن