تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن چون خشمگين شود، خشمش او را از حق بيرون نبرد و چون خشنود شود، خشنوديش او را به ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819406047




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعزام نيروهاي راهداري زنجان به محورها و گردنه هاي كوهستاني


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ آذر ۱۳۹۳ (۱۴:۱۹ب.ظ)
اعزام نيروهاي راهداري زنجان به محورها و گردنه هاي كوهستاني مدير راهداري راه و شهرسازي استان زنجان، از اعزام نيروهاي راهداري به محورها و گردنه هاي كوهستاني اين استان خبرداد.
به گزارش خبرگزاري موج، جواد يوسفي گفت: نيروهاي راهداري به گردنه ها و محورهاي مواصلاتي اين استان در مسيرهاي زنجان – طارم گردنه ذاكر – خان چاي، محور زنجان – دندي گردنه قلي كندي – چايرلو، محور زنجان – تهم – چورزق گردنه آق گديک براي خدمت رساني به مسافران در اين مسيرها اعزام شدند.
وي يادآورشد: عمليات برف روبي و نمک پاشي در محورهاي بيان شده در روزهاي گذشته انجام گرفت.
يوسفي با بيان اينكه طبق گزارش هاي هواشناسي، احتمال بارش برف در هفته جاري سراسر استان زنجان را فرا خواهد گرفت، تاكيد كرد: رانندگاني كه قصدعبور از محورهاي استان را دارند حتما زنجير چرخ و لوازم ايمني ولباس گرم به همراه داشته باشند.
وي متذكر شد: رانندگان حتما نسبت بازديد و اطمينان از سالم بودن لوازم گرمايشي وروشنايي خودرو اقدام تا در مواقع ضروري و مورد نياز دچار مشكل نشوند.
مدير راهداري اداره كل راه و شهر سازي استان زنجان ادامه داد: آن دسته از افراد و رانندگاني كه در روزهاي باراني و برفي قصد مسافرت و تردد در محورهاي مواصلاتي استان زنجان را دارند، قبل از حركت حتما با شماره تلفن 33772027 مركز مديريت راه هاي استان زنجان تماس برقرار كنند.
وي با اشاره به اينكه علاقمندان براي اطلاع از وضعيت راه ها علاوه بر شماره تلفن بيان شده مي توانند با ارسال پيامک بدون متن به شماره 1000241141 و يا سامانه گوياي 141 اقدام كنند.
يوسفي خاطرنشان كرد: علاوه بر اين موارد ذكرشده براي اطلاع از وضعيت راه ها، مي توانند به سايت www.zanjanrah.ir مراجعه كنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن