تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بالاترين درجه دانايى، تشخيص اخلاق از يكديگر و آشكار كردن اخلاق پسنديده و سركوب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819484308




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قلعه‌نويي: اميدوارم اين بار دربي برنده داشته باشد تا حرف و حديثي به وجود نيايد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ آذر ۱۳۹۳ (۱۴:۱۰ب.ظ)
از کي روش تشکر مي کنم بازيکنان سالم اضافه شدند قلعه‌نويي: اميدوارم اين بار دربي برنده داشته باشد تا حرف و حديثي به وجود نيايد سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: اميدوارم در بازي ما با پرسپوليس يک تيم برنده باشد تا ديگر شاهد حرف و حديثي نباشيم.
به گزارش خبرگزاري موج، امير قلعه نويي، سرمربي تيم فوتبال استقلال در نشست خبري قبل از دربي 79 بعد از يک دقيقه سکوتي که به خاطر درگذشت غلامحسين مظلومي در محل نشست و در حضور خبرنگاران انجام گرفت با تسليت دوباره درگذشت اسطوره فوتبال ايران گفت: درگذشت مظلومي را تسليت مي‌گويم. او يک پهلوان بود که با اخلاق و بي‌ادعا به فوتبال ما خدمت کرد و مظلومانه هم از دنيا رفت. غلامحسين مظلومي انسان شريفي بود که اميدوارم روحش شاد باشد.
قلعه نويي در اين خصوص ضمن تشکر از زحمات سردار احمدي مقدم ادامه داد: بايد از آقاي احمدي‌مقدم تشکر کنم که روز گذشته ثابت کرد اخلاق پهلواني در جامعه ايراني زنده است. اميدوارم مسئولان کشور به فکر پيشکسوتان باشند و فقط در شيرودي به ياد‌ آنها نيفتند. قهرمانان ورزشي همانطور که همه مي‌دانند دوبار از دنيا مي‌روند يک بار وقتي از ورزش خداحافظي مي‌کنند و يک بار هم به مرگ طبيعي.
سرمربي تيم فوتبال استقلال با بيان اينکه «اگر در جامعه ورزشي ما به پيشکسوتان اهميت داده شود بداخلاقي از بين مي‌رود»، افزود: شما نگاه کنيد برنامه‌اي مانند ورزش و مردم قدمت بالايي دارد و يک مجري موسفيد آن را اجرا مي‌کند به همين خاطر بيشتر به متن مي‌پردازد تا حاشيه.
قلعه‌نويي افزود: توصيه اي به مدير محترم صداوسيما دارم و دوست دارم اين صحبت‌ها را ايشان بشنوند. قبل از اين بايد بگويم که خوشحالم دوربين‌ها در اين مکان حضور دارند، چون جامعه بدون ارتباطات معنا ندارد. منشاء خيلي از بداخلاقي‌ها يک مجري بود که يک نفر ديگر نيز به آن اضافه شده است. از آقاي سرافراز مي‌خواهم که اين سياست غلط چند ساله را مديريت و با آن برخورد کند.
وي افزود: متأسفانه کاري کردند که دو اسطوره فوتبال به خاطر يک برنامه رودرروي يکديگر قرار گرفتند. اين مسائل جز اينکه کرامت انساني را زير سؤال مي‌برد چيزي براي فوتبال ما نخواهد داشت. اميدوارم مديريت جديد صداوسيما با اين مسئله برخورد کند.
سرمربي تيم فوتبال استقلال افزود: بايد تشکري هم از آقاي سبک‌دست، نماينده اسپانسر استقلال داشته باشم که نهايت محبت را به ما انجام داد. همچنين بايد يادبود شهداي‌مان از جمله هم‌دوره‌هاي خود من يعني شهيد مجد و فرهادي‌کيا را گرامي بداريم.
وي با اشاره به بازي فردا مقابل پرسپوليس تصريح کرد: دو تيم استقلال و پرسپوليس از تيم‌هاي بزرگ فوتبال ايران هستند و شايد همه ايراني‌هاي سرتاسر دنيا اين بازي را نگاه کنند. در وهله اول دوست دارم که بازي با کيفيتي باشد و يک طرف آن برنده داشته که آن نيز تيم ما باشد تا حرف و حديثي پيش نيايد.
قلعه‌نويي اضافه کرد: هر بازي شرايط خاص خودش را دارد. بازي با صبا، تراکتورسازي و ... در شرايط خاص خود انجام شد و بازي با پرسپوليس نيز شرايط ديگري دارد. ما در بازي با تراکتورسازي فوتبال با برنامه‌اي را به نمايش گذاشتيم و حق‌مان مساوي نبود. درست است که در دقايق آخر گل تساوي را به ثمر رسانديم ولي مي‌توانستيم برنده از زمين خارج شويم.
سرمربي تيم فوتبال استقلال با اشاره به آمادگي بازيکنان ملي‌پوش اين تيم گفت: براي من جاي اميدواري بود که ملي‌پوشان ما کم کم به شرايط ايده‌آل مي‌رسند. در بازي ايران با کره جنوبي ديدم که آندرانيک تيموريان، خسرو حيدري و اميد ابراهيمي به شرايط ايده‌آل رسيده‌اند و در تمرينات دو سه روز اخير نشان دادند که شرايط‌شان بهتر شده است.
وي افزود: از کي‌روش قبل از بازي با پرسپوليس تشکر مي‌کنم که فردا نگويند بعد از بازي اين کار را انجام داد. به نتيجه بازي فردا کاري ندارم ولي بايد از کي‌روش تشکر کنم.
قلعه‌نويي با بيان اينکه پرسپوليس نقاط ضعفي دارد خاطر نشان کرد: ما تنها دو سه جلسه تمرين با همه بازيکنان انجام داديم. در روزهاي گذشته شش بازيکن ملي‌پوش به اضافه دو بازيکن خارجي و همچنين مصدوميت دو سه بازيکن باعث شده بود که تنها با شش بازيکن کار تاکتيکي انجام دهيم.
سرمربي تيم فوتبال استقلال با اعلام اينکه مهدي کريميان نيز نمي‌تواند در ديدار مقابل پرسپوليس به ميدان برود، افزود: در بازي‌هاي دوستانه نيز از بازيکنان اميد نتوانستيم استفاده کنيم و به جوانان‌مان ميدان داديم. با اين وجود در دو سه روز اخير بازيکنان انگيزه زيادي از خود در تمرينات نشان دادند و به بازي فردا اميدوارم که بتوانيم سه امتياز را کسب کنيم.
وي در پاسخ به اين سؤال که نقاط قوت تيمش براي بازي فردا چيست، خاطر نشان کرد: بحث نقاط ضعف و قوت نيست، بلکه بحث تيم بودن است و اينکه بتوانيم افکار تاکتيکي‌مان را در زمين پياده کنيم. مثلاً در بازي با تراکتورسازي ما توانستيم اين کار را انجام دهيم اما روي اشتباهات فردي گل خورديم. فردا نيز همينطور است و علاوه بر تماشاگران ما که نقاط قوت‌مان هستند تيم استقلال بودن هم يکي ديگر از نقاط قوت ماست. اميدوارم با انگيزه زياد بازيکنان‌مان بتوانيم فوتبالي استقلالي‌گونه را به نمايش بگذاريم.
قلعه‌نويي با طرح اين مدعا که تيمش را در فصل جاري تا به اين اندازه خوب نديده بوده است در خصوص نقاط قوت پرسپوليس عنوان کرد: من راجع به پرسپوليس صحبت نمي‌کنم اما به نظر من يکي از نقاط قوت اين تيم محمد نوري است که در چند هفته گذشته بسيار خوب بازي کرد و مزد خوب بازي کردنش را با دعوت تيم ملي گرفت. به نظر من اگر بتوانيم ارتباط نوري با 50 متر رو به جلوي پرسپوليس را قطع کنيم مي‌توانيم مقابل حملات پرسپوليسي‌ها ايستادگي کنيم.در ضمن نمي‌خواهم بيشتر از اين در خصوص نقاط ضعف پرسپوليس هم صحبتي داشته باشم.
سرمربي تيم فوتبال استقلال در ادامه بازهم به انتقاد از برخي منتقدان خود پرداخت و گفت: يکسري افرادي که تريبون به دست و قلم به دست هستند هدف بزرگي داشتند و آن هم دور کردن فوتبال از خانواده‌ها و بيرون کردن تماشاگران از ورزشگاه‌ها بود. آنها با نشان دادن بداخلاقي‌ها و همچنين به جان هم انداختن دو اسطوره فوتبال کشورمان کار خودشان را پيش مي‌برند. کاري که در 10، 15 سال گذشته نيز انجام دادند. آقايان ميکروفن به دست که اکنون دو نفر هستند چنين برنامه‌اي داشته و دارند.
وي در ادامه افزود: اين قبول که کيفيت ليگ خوب نيست اما چرا براي بازي تيم ملي تماشاگر کمي به استاديوم رفت؟ اين آقايان که دنباله‌رو مربيان چشم‌آبي هستند پاسخ بدهد که چرا از بازي ايران و کره استقبال کمي شد. همانطور که اعلام شد اين بازي کم‌تماشاگرترين بازي ايران و کره بوده است. آقايان دنبال اهدافي بودند که به اهداف خود هم رسيدند. نکته جالب اينجاست که چهره اين آقايان در داخل و بيرون از فوتبال با هم تفاوت دارد.
قلعه‌نويي همچنين از تماشاگران خواست فردا به ورزشگاه آمده و تيم محبوب خود را تشويق کنند.
سرمربي تيم فوتبال استقلال در پاسخ به اين سؤال که در اين بازي هم مثل دربي هاي قبل دفاع را به حمله ترجيح خواهيد داد، اظهار داشت: مسلماً هر تيم در بازي دو هدف را دنبال مي‌کند؛ اولي گل نخوردن و دومي گل زدن است. کاري که تمام مربيان بزرگ دنيا انجام مي‌دهند. مورينيو چطور قهرمان مي‌شود؟ آيا او هم با دفاع اتوبوسي قهرمان مي‌شود؟ متأسفانه اين صحبت‌ها را همان دوستاني مطرح مي‌کنند که آقاي نوري‌فر از آنها نام برد. من يک سوال از شما دارم استقلال در فصل جديد از نظر گلزني چندم ليگ است؟ به نظر من ابتدا بايد گل‌هاي زده و خورده تيم را ديد و بعد اين سؤالات را مطرح کنيم. واقعاً اين سوال‌ها به من نمي‌چسبد و من نمي‌دانم هدف از طرح آنها چيست. اگر شما جدول را نگاه مي‌کرديد اين سوال را نمي‌پرسيديد.
گفتني است قبل از اين سوال يک خبرنگار سوالي در مورد شيوه دفاعي بازي کردن استقلال مطرح کرد که نوري فر، مدير رسانه اي استقلال اين سوال را به يک پرسپوليسي منتسب دانست.
سرمربي تيم فوتبال استقلال در خصوص اينکه آيا حضور بازيکنان باتجربه در دربي مي‌تواند تأثير زيادي داشته باشد، گفت: من به همه نظرات احترام مي‌گذارم اما شما با تيم بايد زندگي کنيد که بدانيد داخل آن چه خبر است. ما بر اساس مسائل تاکتيکي بازيکنان‌مان را جذب کرديم و من در مورد موجودي تيمم توضيحاتي دادم اما از طرفي قبول دارم که بازي بزرگ به بازيکنان بزرگ احتياج دارد و بازيکنان باتجربه مي‌توانند در اينگونه بازي‌ها تعيين‌کننده باشد.
وي در پايان درباره بازيکنان محروم و مصدوم تيمش براي دربي عنوان کرد: تا دل‌تان بخواهد محروم و مصدوم داريم. قاضي، رمضاني، کرار و کريميان فردا در اختيار استقلال نيستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن