تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مبادا جز حق، با تو اُنس بگيرد و جز باطل، از تو بهراسد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799152383




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاج: شهرآورد تهران برای نظام یک فرصت و برای مدیریت شهری یک امتحان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: شهرآورد 79 تاج: شهرآورد تهران برای نظام یک فرصت و برای مدیریت شهری یک امتحان است تهران - ایرنا - رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: شهرآورد برای نظام یک فرصت و برای مدیریت شهری یک امتحان است و باید 100 هزار تماشاگر این بازی را به خوبی هدایت کرد تا بازی به بهترین شکل برگزار شود.


به گزارش ایرنا از سایت سازمان لیگ، مهدی تاج افزود:برخی ها بر این اعتقادند که این بازی اهمیت خاصی ندارد و اگر کم تماشاگر هم برگزار شود مهم نیست اما اکنون مسئولان رده بالای کشور به این نتیجه رسیده اند که باید این جوانان را به حضور در ورزشگاه ها ترغیب کرد تا آنان به بسترهایی که به انحراف جوانان کشیده می شود رجوع نکنند، زیرا این موضوع به نفع نظام و جامعه نیست.
وی باتسلیت درگذشت غلامحسین مظلومی در باره برنامه های فرهنگی این دیدار خاطرنشان کرد:برنامه های ویژه ای ازسوی روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ برای این بازی تدارک دیده شده است که از جمله آن می توان به بزرگداشت هفته بسیج، شهدای ورزش کشور و شهدای چدار اشاره کرد.
رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران تصریح کرد: بازی شهرآورد برای ما مهم است به همین دلیل جلسه های متعددی را در این رابطه برگزار کرده ایم. برخلاف سال های گذشته امسال مدیران و مسئولان باشگاه های استقلال وپرسپولیس علیه همدیگر مصاحبه نکرده اند و در این رابطه از آنان تشکر و قدردانی می کنم. این نوع مصاحبه هادرسال های گذشته رایج بوده و باعث می شد که در زمان بازی نیزبه سکوها انتقال یابد اما امسال این حرکت بدون شک بار مثبت فرهنگی در پی خواهد داشت.
وی افزود: وظیفه سازمان لیگ برگزاری منظم بازی است و کیفیت مسابقه به ما ارتباطی ندارد اما امیدوارم تماشگران این بازی شاهد ردو بدل شدن گل در این بازی باشند تا از دیدن این بازی لذت ببرند. از همه دست اندرکاران این مسابقه از جمله مدیران صداو سیما یگان ویژه نیروی انتظامی، پلیس راهور ،شهرداری منطقه 22،حراست وزارت ورزش ،مدیران مجموعه ورزشی آزادی،شرکت واحد اتوبوس رانی تشکر و قدر دانی می کنم. دربی برای نظام یک فرصت و برای مدیریت شهری یک امتحان است و باید 100 هزار تماشگر این بازی را به خوبی هدایت کرده تا بازی به بهترین شکل برگزار شود.
رئیس سازمان لیگ با تشکر از مدیران صداو سیما که برای پوشش تصویری و رادیویی این دیدارتلاش گسترده ای را انجام می دهند،افزود: از زین العابدین مدیر محترم شبکه 3 و هاشمی نماینده وی که از چند روز قبل از شهراورد به استقبال این دیدار رفتند نیز قدردانی می کنم امیدوارم در ساعات باقی مانده به شروع بازی نیز نسبت به ترغیب تماشاگران برای حضور در ورزشگاه در شبکه های مختلف اقدام کنند.
ورزشی**1590


01/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن