تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نصيحت را بپذيرد، از رسوايى به سلامت مى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819217577




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بلیت فروشی گل گهر سیرجان و پرسپولیس روز شنبه آغاز می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بلیت فروشی گل گهر سیرجان و پرسپولیس روز شنبه آغاز می شود کرمان - ایرنا - رییس هیات فوتبال سیرجان گفت: بلیت فروشی دیدار دو تیم گل گهر سیرجان و پرسپولیس تهران در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال عصر امروز (شنبه) آغاز می شود.


حسن بدخشان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به اینکه سیرجان میزبانی این دیدار را بر عهده دارد از ساعت 15 تا 17 امروز بلیت فروشی در دو مکان ورزشگاه امام علی (ع) و ورزشگاه تختی سیرجان آغاز خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه قیمت هر بلیت 100 هزار ریال است، ادامه داد: این بلیت فروشی از فردا (یکشنبه) صبح ها از ساعت 9 تا 11 و 30 دقیقه و عصرها در زمان مذکور تا 24 ساعت قبل از برگزاری این دیدار ادامه خواهد داشت.
بدخشان، تصریح کرد: نواقصی که در رابطه با ورزشگاه اختصاصی گل گهر سیرجان برای میزبانی این دیدار مطرح شده بود برطرف شده و توانستیم با افزودن سکو به اندازه 70 مترمربع در پنج ردیف در مجموع ظرفیت این ورزشگاه را به یکهزار نفر برسانیم.
رییس هیات فوتبال سیرجان خاطرنشان کرد: همانگونه که 10 درصد ظرفیت ورزشگاه به هواداران تیم پرسپولیس اختصاص دارد، 10 درصد بلیت ها نیز در اختیار سرپرست تیم پرسپولیس قرار می گیرد تا بین هواداران خود تقسیم کنند.
وی گفت: چمن ورزشگاه نیز از شرایط مناسبی برخوردار و همه تدابیر امنیتی و سایر موارد اندیشیده شده و قرار است تیم پرسپولیس در هتل قائم پایگاه دریایی سیرجان اسکان یابد.
بدخشان افزود: همه شرایط برای انجام یک میزبانی خوب مهیاست و همه تلاش خود را بکار می گیریم تا بازی بهتری را نسبت به دیدار با سپاهان در مرحله قبلی جام حذفی فوتبال برگزار کنیم.
وی بیان کرد: از مربیان و دست اندرکاران تیم گل گهر سیرجان قدردانی می کنم که توانسته اند این تیم را به مرحله یک چهارم نهایی برسانند و همین موضوع و حضور تیم پرسپولیس در سیرجان روحیه خوبی را بین مردم و بویژه جوانان این شهر ایجاد کرده است.
دیدار دو تیم گل گهر سیرجان و پرسپولیس تهران پنجشنبه هفته جاری ساعت 14 در ورزشگاه اختصاصی گل گهر در سیرجان برگزار می شود.
7443/8154


01/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن