تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819960400




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لطیفی: بقای قلعه نویی، وابسته به دربی


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
لطیفی: بقای قلعه نویی، وابسته به دربی




بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: نیمکت این تیم لرزان تر از همیشه است و قلعه نویی درصورت نتیجه نگرفتن مقابل پرسپولیس از این تیم خواهد رفت.





ایرنا: علی لطیفی که درمراسم تشییع پیکر مرحوم غلامحسین مظلومی شرکت داشت در این خصوص ، افزود: خدا روح مظلومی را شاد کند وظیفه داشتم درمراسم تشییع پیکر این پیشکسوت شرکت کنم.

وی افزود: مثل مظلومی کم پیدا می شود امیدوارم پیش از آنکه به این وضعیت بیفتند به فکر آن ها بیفتیم او از اسطوره های پاک فوتبال ایران بود.

لطیفی درخصوص شهرآورد ۷۹ نیز گفت : برای اولین بار پایه های نیمکت استقلال لرزان شده است قلعه نویی اگر این بازی را ببازد عوض خواهد شد.

وی افزود:استقلال و کادر فنی این تیم دربحران به سر می برند و باید با برد مقابل پرسپولیس از این بحران خارج شوند و به صدر جدول بروند.

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران ابراز امیدواری کرد: هواداران و تماشاگران روز یکشنبه بازی خوبی از دو تیم شاهد باشند.







تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن