تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798381782




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سياست و تحولات نظامي در عراق در دست پيروان انقلاب اسلامي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ آبان ۱۳۹۳ (۱۳:۳۸ب.ظ)
جانشين فرمانده کل سپاه پاسداران: سياست و تحولات نظامي در عراق در دست پيروان انقلاب اسلامي است جانشين فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: در مناطق مختلف جهان اسلام شاهد بيدار شدن مسلمانان هستيم و توطئه‌هاي استکبار بر ضد مسلمانان در حال شکست خوردن است.
به گزارش خبرگزاري موج از قم،جانشين فرمانده کل سپاه پاسداران در سخناني پيش از خطبه هاي نماز جمعه با اشاره به اهميت وجود سپاه اظهار کرد: انقلاب اسلامي براي مقابله با توطئه هاي نيازمند سپاهي عظيم است که اراده دشمن را بشکند و توطئه‌هاي او را خنثي کند، بسيج مستضعفين فرمول انقلاب اسلامي براي مقابله با توطئه ها بود، بسيج به سرعت در باور مردم ريشه دواند و به يک الگوي بي سابقه از جهاد مردمي تبديل شد.
وي تصريح کرد: تفکر بسيجي در جامعه ما رواج پيدا کرد و اين تفکر پرورش يافته در منظومه ذهني امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري بود و به سدي براي مقابله با توطئه هاي دشمن تبديل شد. الگوي بسيج بر اين استوار بود که بزرگي خاص خداوند است و هر قدرتي غير از قدرت خداوند فاقد اصالت و تاثير است.
سردار حسين سلامي بسيجيان را تعليم يافته مکتب وحي دانست و افزود: کساني که غير از خداوند را به قدرت قبول دارند، بايد بدانند که قدرت‌هاي بزرگ در مقابل خداوند قدرتي ندارند، بسيج تراکم مقاومت مسلمانان در مقابل دنياي استکبار است و تفکر بسيجي تکيه نکردن به ظالمان براي حل مسلمانان است و بسيجيان اين مطلب را کلام وحي گرفتند.
جانشين فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به بسيج گفت: بسيج جند الله است و اين نهاد به دنبال پوشاندن لباس عزت بر تن مسلمانان است. هر کسي که لباس جهاد را از تن دربيارود، عزت خود را از دست مي دهد. بسيج الگوي تواضع در برابر مسلمانان و سربلندي در برابر کافران است.
وي تصريح کرد: بسيج در راه خدا جهاد مي کند و از ملامت هيچ ملامت کننده اي نمي هراسد، بسيج مي داند که نبايد جا پاي شيطان پاي بگذارد، بسيج امر به معروف و نهي از منکر را به عنوان دعوت خداوند براي ايجاد جامعه اي پاک مي داند، بنابراين بسيج پرچمدار پاکيزگي و مقابله با تبعيض در جامعه است.
سلامي فعاليت هاي بسيج را در راستاي سخنان مقام معظم رهبري دانست و افزود: بسيجيان اهل گذشت و ايثار هستند و نسبت به مواهب دنيوي بي اعتنا هستند، بسيجيان با همين انديشه به جنگ دشمنان خدا مي روند تا از شرافت مسلمانان دفاع کنند. صدها هزار نفر از جوانان اين سرزمين در دوران دفاع مقدس به جنگ با دشمنان خدا رفتند و آنها چهره درخشان ايمان را در ميدان عمل نشان دادند.
جانشين فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به بسيج جهاني بيان کرد: امروز بسيج جهاني صدها کيلومتر آن سوتر از مرزهاي ما با دشمنان اسلام در حال جنگ است و به برکت تفکر انقلاب اسلامي پرچم مبارزه با دشمنان جهان اسلام در نقاط مختلف جهان برافراشته شده و آمريکا به حاشيه رانده شده است.
وي تصريح کرد: سياست و تحولات نظامي در عراق در دست پيروان انقلاب اسلامي است و آمريکايي‌ها قادر به مديريت تحولات اين کشور نيستند، تحولات بر روي زمين به دست فرزندان انقلاب است. آمريکايي ها در سوريه قصد داشتند با سقوط نظام اين کشور، محور مقاومت را از بين ببرند، اما نظام اين کشور با حمايت جمهوري اسلامي مقاومت کرد.
سلامي داعش را ساخته آمريکا دانست و افزود: آموزش و تجهيز گروه‌هاي مسلح در سوريه به دست آمريکا بوده است، اما امروز اين گروه ها به دشمن آمريکا مبدل شدند و آمريکايي‌ها فاقد درايت و تفکر راهبردي هستند.
جانشين فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به تحولات يمن گفت: انقلابيون يمن که از تفکرات امام خميني (ره) ايده گرفتند، صحنه را در يمن تغيير دادند. ما در مناطق مختلف جهان اسلام شاهد بيدار شدن مسلمانان هستيم و توطئه هاي استکبار بر ضد مسلمانان در حال شکست خوردن است. امروز دشمن ناتوان از تحميل اراده خود بر جهان اسلام، به دنبال راهي براي نفوذ در کشورهاي اسلامي است.
وي تصريح کرد: ما در صحنه مذاکرات هسته اي در حال نبرد با دشمن هستيم و اميدواريم که نمايندگان ايران در مذاکرات با الگو گرفتن از بسيجيان در مقابله زيادي خواهي دشمنان بايستند.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن