تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803263656




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاشی نیلو همچنان روی نوار پیروزی/آذرخش پیروز دربی بندرعباس


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: گزارش هفته چهارم لیگ دسته اول
کاشی نیلو همچنان روی نوار پیروزی/آذرخش پیروز دربی بندرعباس
دیدار های هفته چهارم لیگ دسته اول به جز یک دیدار برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در این هفته نتایج جالبی بدست آمد که گزارش آن در زیر آمده است:
 
آذرخش بندرعباس ۵ – ۴ یاران جوان بندرعباس
 
دیدار تیم های جنوب کشور که دربی این استان هم محسوب میشد با حساسیت های فراوانی برگزار شد که در نهایت این تیم آذرخش بود که با پیروزی پنج بر چهار توانست علاوه بر اینکه خود را در جمع مدعیان ببیند یک دیدار مهم را با پیروزی به پایان رساند.آذرخش با این برد شش امتیازی شد و به رده پنجم جدول صعود کرد و یاران جوان همچنان بدون امتیاز در قعر جدول گروه قرار گرفت.
 
کاشی نیلو اصفهان ۵ – ۳ ایران جهان مشهد
 
شاگردان علی افضل در این هفته میزبان تیمی بودند که قرار بود دقیقه نود به اصفهان اعزام شوند و به همین دلیل حتی خیلی سعی کردند که این دیدار با یک ساعت تاخیر برگزار شود که با مخالف مسئولین مواجه شد.تیم کاشی نیلو که سه دیدار اول را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند در مقابل ایران جهان هم با نتیجه پنج بر سه پیروز شدند تا همچنان بدون رقیب در صدر جدول قرار بگیرند.کاشی نیلو با این پیروزی دوازده امتیازی شد و در صدر جدول جایگاه خود را محکمتر کرد و ایران جهان هم با سه امتیاز در رده ششم قرار گرفت.
 
پنت هاوس مشهد ۴ – ۲ کشاورز قزوین
 
تیم پنت هاوس مشهد که امسال خیلی در صدد به دست آوردن سومین امتیاز لیگ برتری فوتسال مشهد هستند با توجه به شکست هفته قبل به دنبال پیروزی در این دیدار خانگی مقابل کم سن و سال ترین و کم خرج ترین تیم مسابقات یعنی کشاورز قزوین بودند.شاگردان شاندیزی موفق شدند با پیروزی پر گل چهار بر دو شکست هفته قبل را به نوعی جبران کنند و در رده دوم قرار بگیرند.تیم کشاورز هم همچنان با یک امتیاز در قعر جدول قرار گرفته است.
 
بازرگانی ایده آل یزد ۲ – ۱ لبنیات ارژن شیراز
 
مهمترین بازی هفته چهارم لیگ دسته اول بین تیم های بازرگانی یزد و ارژن شیراز برگزار شد.تیم بازرگانی یزد که با به خدمت گرفتن چندین بازیکن با تجربه فصل را خوب شروع کرده بود هفته قبل شکست سنگینی را پذیرفت اما با یک بازی خوب مقابل یکی از قدیمی ترین تیم های فوتسال ایران که تا اینجای فصل بدون باخت بود توانست سه امتیاز حساس خانگی را کسب کند تا هیجان در گروه خلیج فارس در همین ابتدا به اوج خود برسد.بازرگانی با این برد نه امتیازی شد و با تفاضل کمتر نسبت به ارژن در رده چهارم قرار گرفت.
 
زاگرس خوزستان ۴ – ۱ رسالت کرمان
 
اما یکی دیگر از بازی های مهم این هفته بین تیم های زاگرس و رسالت کرمان برگزار شد.دیداری که کرمانی ها خیلی امیدوار بودند تا با پیروزی در این دیدار تا حد زیادی خود را از سایر رقبا دور ببینند.شرایط دو تیم در هفته قبل کاملا متفاوت بود اما همین موضوع باعث شد تا زاگرس بتواند با یک بازی خوب و عالی با نتیجه پر گل تیم خوب کرمان را شکست دهد تا ضمن خوشحال کردن دیگر رقبا خود نیز در صدر جدول گروه قرار بگیرد.رسالت نیز با نه امتیاز در رده دوم قرار گرفت.
 
هیات فوتبال اصفهان ۲ – ۲ پاس قوامین تهران
 
تیم هیات فوتبال اصفهان که هفته قبل نشان داد چه تیم خوبی دارد برای دومین هفته پیاپی میزبان بود و باید با پاس قوامین تهران دیدار می کرد که میتوانست با این پیروزی سایه به سایه پنت هاوس حرکت کند.اما در طرف دیگر این تیم پاس بود که علارقم تمام بی امکاناتی ها پا به این دیدار گذاشت و موفق شد در خانه هیات فوتبال این تیم را متوقف کند.پاس با این تساوی در رده چهارم قرار گرفت و هیات فوتبال هم هفت امتیازه شد.
 
استقلال نوین ماهشهر ۴ – ۲ شاهد شیراز
 
شاگردان عیسی زاده که تا این هفته بدون امتیاز بودن میزبان یکی دیگر از تیم های شیرازی بودند که سه امتیاز به دست آورده بود.به هرحال هر دوتیم به دنبال پیروزی در این دیدار بودند که این تیم استقلال نوین بود که از امتیاز خانگی خود استفاده کرد و با نتیجه چهار بر دو شاهد شیراز را شکست داد تا بالای سر این تیم شیرازی قرار بگیرد و به وضعیت خود در جدول سر و سامان ببخشد.
 
شهرداری نکاء ؟ – ؟ دانشگاه آزاد اسلامی تهران
 
اما در آخرین دیدار هفته چهارم اتفاق جالبی رخ داد.این دیدار که قرار بود به میزبانی نکاء برگزار شود به دلیل درگیری در داخل تیم دانشگاه آزاد برگزار نشد که به احتمال زیاد رای این دیدار سه بر صفر به سود شهرداری اعلام خواهد شد که این سه امتیاز می تواند کمک زیادی به نکایی ها بکند.
 
انتهای پیام/





تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن