تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819813031




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چهارمين جلسه ساماندهي سكونت‌گاه‌هاي غيررسمي استان كرمان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ آبان ۱۳۹۳ (۲۱:۵۷ب.ظ)
چهارمين جلسه ساماندهي سكونت‌گاه‌هاي غيررسمي استان كرمان رئيس اداره بافت هاي فرسوده شهري راه و شهرسازي استان كرمان، صبح امروز در جلسه ستاد توانمندسازي و ساماندهي سكونت‌گاه‌هاي غيررسمي استان بر لزوم استفاده از اعتبارت دستگاه ها براي اجراي پروژه هاي سكونت گاه هاي غيررسمي با استفاده از اعتبارات خود دستگاه ها تأكيد كرد.
به گزارش خبرگزاري موج، عباس طوفان در اين جلسه كه با حضور معاون عمراني استاندار و نمايندگاني از دستگاه هاي عضو ستاد توانمندسازي و ساماندهي سكونت‌گاه‌هاي غيررسمي استان برگزار شد، گفت:‌ بخشي از شهرك اله آباد داخل محدوده شهري بوده در حيطه وظايف شهرداري است.
وي ضمن تشريح سند جديد توانمندسازي سكونت گاه هاي غير رسمي گفت:‌ اين سند حاوي نكات مهمي از جمله تغيير نام سند از سند ملي توانمندسازي و ساماندهي سكونت گاه هاي غير رسمي به سند ملي راهبردي احياء، بهسازي، نوسازي و توانمندسازي بافت هاي فرسوده و ناكارآمد شهري كه در سند جديد علاوه بر سكونتگاه هاي غير رسمي بافت هاي فرسوده شهري هم ديده شده است، تغيير اعضاي ستاد ملي و به تبع آن ستاد استاني است.
طوفان خاطرنشان كرد: بر اساس اين سند دستگاه هاي اجرايي موظف اند برنامه ها و اقدامات اجرايي خود را در مناطق و بافت هاي اعلام شده به گونه اي ساماندهي نمايند كه سطح متوسط خدمات در آن مناطق با متوسط سطح خدمات شهر تا پايان سال 1404 برابري كند.
وي با بيان اين كه اعتبارات در سند جديد مشخص شده است، گفت:‌ اعتبارات مورد نياز به منظور اجراي برنامه ها و طرح هاي احيا، بهسازي و نوسازي محدوده ها و محله هاي هدف در بودجه سنواتي دستگاه هاي مربوط منظور و يا از محل ارايه خدمات به متقاضيان با رعايت قوانين و مقررات مربوط تامين مي شود، بنابراين جهت اجراي پروژه ها تاكيد روي اعتبارات خود دستگاه است و جلب مشاركت مردمي خصوصا در دستگاه هاي خدمات رسان مهم است.
رئيس اداره بافت هاي فرسوده شهري اداره كل راه و شهرسازي در خصوص خدمات دستگاه ها تا سال 1404 نيز گفت: دستگاه ها بايد بر اساس سرانه هاي خود ميزان خدمات خود را مشخص و بر اساس آن پروژه سالانه تعريف كنند.
وي در خصوص بافت هاي فرسوده نيز اظهار داشت:‌ بيشتر شهرهاي استان داراي محدوده بافت فرسوده مصوب هستند كه در اين بافت ها تسهيلات بانكي خوبي ارائه مي شود كه در سند جديد علاوه بر نوسازي بافت فرسوده، بر هويت بخشي و حفظ آثار تاريخي هم تاكيد شده است.
در ادامه معاون عمراني استاندار كرمان از اداره كل راه و شهرسازي خواستند كه يک سوم سهم اعتبارات ملي را پيگيري كند تا دستگاه ها از آن در جهت پيشبرد پروژه هاي خود استفاده كنند.
وي همچنين از دستگاه ها خواستند تا هر دستگاه سطح خدمات خود را تا سال 1404 مشخص و بر اساس آن برنامه زمان بندي خود را ارائه كند تا در بودجه سنواتي ديده شود.
در پايان اين جلسه مقرر شد، كليه دستگاه هاي اجرايي با توجه به ابلاغ معاون اول رئيس جمهور بر اساس كار آماري نسبت به ارائه پيشنهادات خود در قالب پروژه و با در نظر گرفتن اعتبار مورد نياز در جلسه آينده ستاد اقدام كنند.
در اين جلسه مقرر شد؛ شهرداري كرمان ظرف مدت 45 روز نسبت به ارائه نقشه مكان هايي از طرح تفضيلي كرمان كه داراي كاربري نبوده و در محدوده شهر كرمان است با در نظر گرفتن ساخت و ساز اقدام و ستاد هر 15 روز يک بار گزارش اين اقدام را به استحضار معاون محترم امور عمراني برساند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن