تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):راست ترين سخن، رساترين پند و زيباترين حكايت، كتاب خدا (قرآن) است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819562393




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور دکتر فانی وزیر آموزش و پرورش در گردهمایی روسای ادارات تعاون و رفا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: حضور دکتر فانی وزیر آموزش و پرورش در گردهمایی روسای ادارات تعاون و رفا خبرگزاری پانا : دکتر فانی : ادارات رفاه و تعاون می توانند نقش اساسی در ایجاد و افزایش انگیزه معلم داشته باشند . و به همین دلیل تعاون را زمانی فعال می دانم که بتواند انگیزه های معلمان را با ارائه خدمات رفاهی خود افزایش دهد چرا که وقتی انگیزه ایجاد شود همه مشکلات در آموزش و پرورش حل خواهد شد .
۱۳۹۳ جمعه ۳۰ آبان ساعت 17:14



 به گزارش خبرگزاری پانا ؛ حضور وزیر آموزش و پرورش در گردهمایی روسای ادارات تعاون و رفاه آموزش و پرورش سراسر کشور در اصفهان امروز معلمین کشور احساس می کنند وزیر آموزش و پرورش از جنس خودشان است . دکتر فانی وزیر آموزش و پرورش در جمع روسای ادارات تعاون و رفاه فرهنگیان و مراکز آموزشی و رفاهی کشور در اصفهان گفت : معلم باید احساس کند سازمانش هوای او را دارد و این انتظار رفتاری من از شما مسئولان تعاون است . فانی گفت : آموزش و پرورش به شدت به این نکته نیاز دارد که در خدمت معلم باشیم و در خدمت رسانی به او آبرویش را حفظ کنیم .ایشان یادآورشد در این مسیر من و شما یک سرباز هستیم . وی گفت : در مدیریت منابع انسانی با امضاء تفاهم نامه دستمان را در جیب بقیه دستگاهها کرده ایم و برای رفاه حال معلمان برنامه ریزی می کنیم . فانی گفت : هر فعالیتی را  باید برای رفاه حال معلمان انجام دهیم همان گونه که مقام معظم رهبری مدظله العالی فرموده اند . باید برای کارکنان خدمات غیرنقدی را افزایش دهیم خدماتی همچون درمان ، مصرف ، کمک هزینه فرزندان فرهنگیان و مسکن که پیگیری این امور به عهده ادارات تعاون می باشد . دکتر فانی در ادامه گفت : من و تیم همراهم در آموزش و پرورش هیچ انگیزه ای جز خدمت به کشورمان و معلمانمان نداریم لذا ضروری است تمامی پیشنهادهای علمی را در اختیار ما قرار دهید . وزیر آموزش و پرورش گفت : ما به هر طرحی که عملیاتی و به نحو معلم باشد کمک می کنیم به شرطی که از صفر تا صد اجرای طرحها دیده شود . وی در پایان گفت : ادارات رفاه و تعاون می توانند نقش اساسی در ایجاد و افزایش انگیزه معلم داشته باشند . و به همین دلیل تعاون را زمانی فعال می دانم که بتواند انگیزه های معلمان را با ارائه خدمات رفاهی خود افزایش دهد چرا که وقتی انگیزه ایجاد شود همه مشکلات در آموزش و پرورش حل خواهد شد .











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن