تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819405098




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه استان‌ها بايد امداد هوايي داشته باشند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ آبان ۱۳۹۳ (۱۰:۴۳ق.ظ)
همه استان‌ها بايد امداد هوايي داشته باشند دبير کل جمعيت هلال‌احمر در همايش طرح آمايش پايگاه‌هاي امداد‌و‌نجات گفت: نبود سامانه امداد هوايي باعث مي‌شود نتوانيم در فرصت‌هاي طلايي به مصدومان خدمات ارائه کنيم.
به گزارش خبرگزاري موج، دبير کل جمعيت هلال‌احمر در اختتاميه همايش طرح آمايش پايگاه‌هاي امدادونجات جمعيت هلال‌احمر در بوشهر گفت: امداد‌رساني زميني با توجه به جغرافياي پهناور کشور جوابگو نيست به همين دليل تجهيز همه استان‌ها به سامانه امداد هوايي از برنامه‌هاي جمعيت هلال‌احمر است.
موسوي افزود: نبود سامانه امداد هوايي باعث مي‌شود نتوانيم در فرصت‌هاي طلايي به مصدومان خدمات ارائه کنيم. در اين ارتباط براي امداد‌رساني به‌موقع به مصدومان و انتقال آنان به مراکز درماني در شرايط سخت، امسال استان بوشهر با توجه به حادثه‌خيز بودن به سامانه امداد هوايي مجهز مي‌شود.
دبير کل جمعيت هلال احمر با بيان اين‌که توسعه دانش تخصصي داوطلبان و مردم در زمينه امداد‌رساني از وظايف جمعيت هلال‌احمر است، اظهار کرد: براي تحول در جمعيت هلال‌احمر پورتال دانش براي ارائه آموزش‌هاي مجازي در استان‌ها از چندماه پيش راه‌اندازي شده و پورتال يادگيري به‌عنوان يکي از پورتال‌هاي مهم در جمعيت هلال‌احمر در حال راه‌اندازي است.
وي هدف از راه‌اندازي اين پورتال‌ها را ارتقاي دانش و آگاهي مردم، امدادگران و نيروهاي تخصصي عنوان کرد.
موسوي يادآور شد: جمعيت هلال‌احمر جمهوري اسلامي از نظر ظرفيت دانشي جزو جمعيت‌هاي برتر دنياست و اين امر به‌عنوان برند ويژه جمعيت ياد مي‌شود.
وي بيان کرد: دانش مفيد و بالا در جمعيت هلال‌احمر مي‌تواند ما را از لايه سخت‌افزاري به لايه مرزافزاري در سطح فدراسيون جهاني سوق دهد.
دبير کل جمعيت هلال احمر اضافه کرد: يکي از مشکلات ما نداشتن آمايش مبتني بر استانداردهاي روز و آينده‌نگاري است که بر همين اساس پارسال در جمعيت هلال‌احمر مرکز ملي آينده‌نگاري براي ديده‌باني و رصد حوادث آينده کشور براي بسيج جمعيت راه‌اندازي شده است.
وي يادآور شد: استان بوشهر يکي از مناطق استراتژيک کشور است به همين دليل نخستين طرح آمايش پايگاه‌هاي امداد‌ونجات جمعيت هلال‌احمر کشور در اين استان برگزار شد.
دبير کل جمعيت هلال‌احمر کشور گفت: با توجه به استراتژيک بودن استان بوشهر پايگاه‌هاي امدادونجات اين استان تقويت مي‌شوند.
موسوي افزود: براي برپايي پايگاه امداد هوايي و استقرار بالگرد عملياتي نيز که بتواند در خشکي و دريا مانورهاي امدادونجات را انجام دهد برنامه‌ريزي شد.
وي اضافه کرد: راه‌اندازي مرکز آموزشي تخصصي امدادونجات دريايي کشور در بوشهر يکي ديگر از تصميم‌هاي مهم اين نشست دو روزه بود.
موسوي يادآور شد: با معرفي استان بوشهر به‌عنوان متولي آموزش تخصصي دريايي امدادونجات کشور اين استان علاوه بر ارائه خدمات داخلي اين امکان را دارد که در سطح بين‌المللي به کشورهاي عضو فدراسيون جهاني خدمات آموزشي و تخصصي ارائه کند. نخستين کارگاه آموزشي طرح آمايش پايگاه‌هاي امدادونجات جمعيت هلال‌احمر کشور با حضور مسوولان جمعيت به مدت ٢روز در استان بوشهر برگزار شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن