تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815353697




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اصفهان بالاترين نمره رضايت اجتماعي را دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ آبان ۱۳۹۳ (۹:۳۹ق.ظ)
فرمانده نيروي انتظامي: اصفهان بالاترين نمره رضايت اجتماعي را دارد فرمانده نيروي انتظامي در ديدار با نماينده ولي فقيه و امام جمعه اصفهان از كاهش چهار درصدي سرقت در هفت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار دكتر اسماعيل احمدي مقدم، در ديدار با نماينده ولي فقيه و امام جمعه اصفهان گفت: هر سال به منظور بررسي و نظارت بر عملكرد فرماندهي انتظامي استان ها بازديد ها و بازرسي هاي دوره اي انجام مي شود كه استان اصفهان به عنوان يازدهمين استان در اين سال مورد ارزيابي قرار گرفته است.
وي افزود: در جمع بندي كه از استان هاي كشور انجام شده امسال ميزان وقوع سرقت در هفت ماهه اول سال نسبت به مدت مشابه سال قبل 4 درصد كاهش داشت كه اميدواريم ان شاء الله اين رقم تا پايان سال بيشتر شود.
فرمانده نيروي انتظامي مجموعه عملكرد فرماندهي انتظامي استان اصفهان را قابل قبول عنوان كرد و اظهار داشت: در اين استان هم با كاهش 2 درصدي وقوع سرقت، افزايش 4 درصدي كشفيات و كاهش 4 درصدي تصادفات فوتي روبرو بوديم كه در مجموع مي توان گفت كاركنان پليس استان در اين مدت اقدامات ارزشمندي انجام داده اند.
سردار احمدي مقدم با اشاره به ارزيابي نمره عملكرد فرماندهي انتظامي استان ها از نظر سلامت اداري اشاره كرد و بيان داشت: خوشبختانه براساس ارزيابي هايي كه صورت گرفته فرماندهي انتظامي استان اصفهان توانسته است در بين فرماندهي انتظامي استان ها رتبه اول را كسب كند و در كسب رضايت اجتماعي نيز بالاترين نمره كشور را دارد.
فرمانده نيروي انتظامي با بيان اينكه استان اصفهان از نيروهاي زبده و كارآمد برخوردار است، گفت: امنيت و آرامش اين استان براي ما از اهميت بسياري برخوردار است و هر زمان كه نياز باشد براي تقويت و تجهيز اين استان تمام تلاش خود را خواهيم كرد.
همچنين در اين جلسه نماينده ولي فقيه و امام جمعه اصفهان با اشاره به كاهش چشمگير تصادفات فوتي در جاده ها و شهرها گفت: زحمات بسيار خوبي در زمينه كاهش تصادفات و تلفات انساني ازسوي بخش هاي مختلف انجام شده است، اما؛ به قطع يقين بايد گفت كه زحمات نيروي انتظامي در اين كاهش بيشتر از هر بخش ديگري بوده است.
وي با بيان اينكه نيروي انتظامي متولي امنيت كشور است و چيزي غير از اين هم از اين نيرو انتظار نمي رود عنوان داشت: امروز مشكلاتي كه برخي از موتورسيكلت سواران براي مردم ايجاد مي كنند به يك دغدغه تبديل شده است و بايد در اين زمينه قانون محكمي مدون شود.
امام جمعه اصفهان فرهنگ سازي براي استفاده صحيح از موتورسيكلت در بين مردم را يكي از بهترين و مؤثرترين راه ها براي حل اين مشكل بيان كرد و اظهار داشت: با اجراي مستمر و دقيق طرح هاي انتظامي و برخوردهاي صحيح مي توان اين فرهنگ سازي را ايجاد كرد.
آيت الله طباطبايي نژاد با بيان اينكه نيروي انتظامي امروز برخلاف پليس در نظام طاغوت در بين مردم عزيز است و عزيز هم خواهد ماند، گفت: بحمد الله به بركت نيروي انتظامي امنيت خوبي در كشور ما حاكم است و مجموعه علما و مسوولان كشور از اين نيروي زحمتكش رضايت دارند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن