تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803945380




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس فدراسیون گلف، تجدید نظر در تدوین اساسنامه فدراسیونها را خواستار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس فدراسیون گلف، تجدید نظر در تدوین اساسنامه فدراسیونها را خواستار شد اصفهان - ایرنا - رییس فدراسیون گلف گفت: نمی توان برای همه رشته ها بالاخص از لحاظ ارزیابی، نسخه واحد پیچید و لازم است اساسنامه فدراسیون های ورزشی براساس شرایط و مختصات هر رشته بازبینی و تدوین شود.


به گزارش ایرنا، کیکاوس سعیدی روز پنجشنبه در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به پیشرفت های ورزش گلف کشور، افزود: با وجود رقبای قدرتمند در آسیا، برای قرار گرفتن در بین 10 کشور مطرح آسیا هدف گذاری کرده ایم.
رییس فدراسیون گلف با اشاره به اینکه کشورمان در زمینه مدال آوری در رقابت های گلف با کشورهای مطرح جهان فاصله زیاد دارد، افزود: در حال حاضر گلف ایران با 18 پله صعود نسبت به رنکینگ قبلی جایگاه بهتری در قاره آسیا دارد.
وی گفت: به رغم بضاعت کم تلاش می کنیم تا گلف کشورمان در سطح جهان جایگاه بهتری بدست آورد و هدف گذاری ما قرار گرفتن در بین 10 کشور برتر آسیاست.
سعیدی با اشاره به اینکه گلف، رشته ای المپیکی است و در بین رشته های بازیهای آسیایی قرار دارد، اظهار کرد: بنابر مردم و مدیران ورزش کشور از این رشته ورزشی انتظار دارند و امیدواریم به گلف توجه بیشتری شود.
رییس فدراسیون گلف افزود: ایران در مقایسه با سایر کشورها، ارزان ترین گلف را دارد و زیر ساختهای مناسب جهت پرداختن به این رشته ورزشی برای علاقه مندان به این رشته در سطح کشور فراهم شده است.
وی با بیان اینکه گلف نباید ورزش متمولین قلمداد شود، تصریح کرد: نوع نگاه به این رشته ورزشی در برنامه ریزی های کلان باید تغییر کند.
سعیدی جام دیپلمات ها که هفته گذشته در تهران برگزار شد را اقدامی برای معرفی گلف ایران به کشورهای جهان دانست و افزود: این مسابقات درسطح بسیار خوب و مطلوبی با حضور سفیران کشور ها در تهران برگزار شد و برگزاری این برنامه ها تصویر مثبت و صحیحی از ایران به جهانیان ارائه می کند.
وی با بیان این مطلب که هیاتهای ورزشی استانها، بازوان توانمند فدراسیون ها هستند، اظهار کرد: زمین خاکی گلف در اصفهان به همت رییس هیات استان تاکنون حفظ و نگهداری شده و با همین بضاعت کم، هیات گلف اصفهان در ارزیابی فدراسیون رتبه سوم را کسب نمود که جای تقدیر دارد.
رییس فدراسیون گلف در ادامه از انجام مذاکره با یکی از خیرین استان اصفهان خبر داد و گفت: در این سفر با یکی از خیرین ورزشیار اصفهان در خصوص احداث و تجهیز زمین اختصاصی گلف مذاکره شد.
به گزارش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، وی خواستار ارائه طرحهای توجیهی اقتصادی و دعوت از سرمایه گذاران و حامیان مالی استان برای احداث و تجهیز زمینهای گلف و سرمایه گذاری در این رشته شد.
د/ 7132/ 607


29/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن