تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819419363




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زمان بازی کردن ما همه چیز به عشق مردم بود /دوست دارم تیم محبوبم ببازد، اما خوب بازی کند!


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: کرمانی‌مقدم با حضور در باشگاه خبرنگاران:
زمان بازی کردن ما همه چیز به عشق مردم بود /دوست دارم تیم محبوبم ببازد، اما خوب بازی کند!
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولس گفت: بدون شک زمان ما، پول چندان نقش مهمی نداشته و تمام کارهای ما ازاعم فوتبالی و حتی زندگی مشخصی به عشق مردم بوده است.


 مرتضی کرمانی مقدم، در خصوص دربی‌های قدیمی ومیزان حساسیت آن به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: دربی‌های قدیمی همواره پر از خاطرات بوده از دو هفته قبل تیم به طور کل در اردو بوده و حتی نوع زندگی بازیکنان هم تغییر می‌کرد.
 
وی تصریح کرد: به فکر بازی دربی بودیم و غیر از این مشغله‌ای نداشتیم، حتی باید عنوان کنم طرز فکر مربیان نیز متفاوت بود و با زمان‌ حال زمین تا آسمان متفاوت بود به عنوان مثال هیچ‌گاه علی پروین به ما نمی‌گفت نبازید بلکه همیشه می‌گفت: باید ببرید ولی اکنون مربیان فقط برای نباختن به زمین می‌روند.
 
کرمانی مقدم پس با اشاره به رقم قراردادها تصریح کرد: زمان ما رقم قراردادها به این شکل و شیوه امروزی نبود، همه به عشق مردم بازی می‌کردند و همین عامل باعث علاقه مردم به ما می‌شد، بطوریکه اکنون هم دربین مردم از ابراز لطف و علاقه مردم بهرمند هستیم.
 
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص نوع رفتن به تمرین در زمان بازیکنی خود اشاره و ادامه داد: اکنون همه بازیکنان با وسیله نقلیه شخصی خود به تمرینات می‌روند در حالیکه ما زمان خود با موتور یا اتوبوس می‌رفتیم و از بین مردم رد می‌شدیم، نه تنها اذیت نمی‌شدیم بلکه لذت هم می‌بردیم.
 
وی سپس به دربی‌های قدیمی و نوع انجام بازی‌‌ها اشاره کرد و گفت: شیرین‌ترین دربی‌ها را تجربه کرده بودیم و همه دربی ها برای ما خاطره بوده است.
 
کرمانی مقدم ادامه داد: ما در زمین رقیب هم بودیم ولی با زدن سوت پایان بازی با هم دوست بودیم و دیگر اتفاقات بازی فراموش می‌شد.
 
 پیشکسوت فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه چرا دربی‌های کنونی چنان حساسیتی ندارند؟ تصریح کرد: وجود مدیر‌های غیر ورزشی و افرادی که چیزی از فوتبال نمی‌دانند و بی ارزش قلمداد کردن بازیکنان قدیمی و بسیاری مسائل دیگر باعث شده دربی‌ها حساسیت‌ قبلی را نداشته باشند.
 
وی پس به شرایط دو تیم قبل ار دربی 79 پرداخت و اذعان کرد: شما می‌دانید استقلال پنجم و پرسپولیس هشتم لیگ است ولی شرایط تیم ضامن برد آن تیم نیست.
 
وی در خصوص دلایل بی کیفیتی دربی‌های اخیر هم گفت: دلیل مهم این بوده که دربی‌ها کم برگزار می شود و دلیل دوم ترس تماشاگران از باخت و ترس و استرس مربیان از اینکه بعد از باخت جا به جا می شوند و دلیل نهایی ترس مدیران بوده که حداقل 6 ماه باید کری خوانی رقیب را تحمل کنند، شما می‌بینید اکثر مربیان سیستم‌های تدافعی را لحاظ می‌کنند.
 
کرمانی مقدم با اشاره به پیش بینی نتیجه دربی بیان کرد: دوست دارم بازی برنده داشته باشد و حتی دوست دارم تیم محبوبم بازی را واگذار کند ولی به شرطی که خوب و تماشاگر پسند بازی کنند.
 
وی در  پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم بازی 79 سرخابی‌ها تماشاگر پسند، هیجانی باشد و هواداران از این دیدار لذت ببرند.
 
انتهای پیام/





تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن