تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهى است كه خداوند در آن حسنات را مى‏افزايد و گناهان را پا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820083695




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دشام: فوتبال فرانسه سال خوبی را پشت سر گذاشت


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
دشام: فوتبال فرانسه سال خوبی را پشت سر گذاشت
سرمربی تیم ملی فرانسه پس از پیروزی تیمش در دیدار تدارکاتی مقابل سوئد‌ گفت: فوتبال فرانسه سال 2014 را با موفقیت پشت سر گذاشت.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از فرانس پرس، تیم ملی فرانسه موفق شد در دیدار تدارکاتی مقابل تیم ملی سوئد به پیروزی یک بر صفر دست یابد و رضایت همه فوتبال دوستان فرانسوی  را به دست آورد.
 
شاگردان دیدیه دشام در 15 بازی گذشته فقط در یک بازی شکست خوردند و آنهم مقابل تیم ملی آلمان قهرمان جام جهانی 2014 رقم خورد، خروس‌ها در 14 بازی دیگر بدون شکست بودند .
 
دشام در پایان بازی گفت: ما دوران سختی را پشت سر گذاشتیم ، 15 بازی انجام دادیم که فقط در یک بازی شکست خوردیم امسال بازی‌های جام جهانی را پشت سر گذاشتیم و توانستیم نمایش خوبی از خود بر جای بگذاریم حالا زمان تغییر سیستم بازی در تیم ملی فرانسه فرا رسیده است می‌توانم بگویم سال 2014 برای فوتبال ملی فرانسه کاملا مفید به پایان رسید هدف ما قهرمانی در رقابت‌های یورو 2016 است که میزبانی آن را در اختیار داریم.
 
بازجویی پلیس فرانسه از رئیس باشگاه مارسی
پلیس فرانسه تحقیقات جامعی از رئیس باشگاه مارسی و 2 مدیر سابق او در مورد تخلف مالی در جریان نقل و انتقالات آغاز کرده است.
 
ماجرای اتهامات مالی رئیس باشگاه مارسی به سال 2011 بر می‌گردد که قرارداد انتقال آندره پیرگیاناچ مهاجم مارسی برای مقامات دردسرساز شد.
 
پلیس فرانسه پرونده‌ای در مورد چندین نقل و انتقال غیر قانونی توسط باشگاه مارسی را تحقیق می‌کند که انتقال گیاناچ از تولوس به مارسی فقط یکی از آنان است. تعداد زیادی از مقامات فعلی و سابق باشگاه مارسی در همین رابطه مورد بازجویی پلیس قرار گرفته و هنوز پرونده مذکور تکمیل نشده و در حال پیگیری است.
انتهای پیام





تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن