تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست ، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820007048




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رادیو فرانسه: مذاکره کنندگان اجلاس وین وارد جزییات می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رادیو فرانسه: مذاکره کنندگان اجلاس وین وارد جزییات می شوند تهران-ایرنا-ر ادیو فرانسه گزارش داد: ایران و قدرت های بزرگ جهان، روز چهارشنبه در وین پایتخت اتریش، وارد جزییات مذاکراتی شدند و انتظار می رود که نتیجه این مذاکرات به یک قرارداد تاریخی منتهی شود.


به گزارش ایرنا، شبکه اینترنتی رادیو فرانسه فارسی چهارشنبه شب در گزارشی نوشت: برای رسیدن به نتیجه نهایی مذاکرات اتمی، دیپلمات های کشورهای 1+5 که عبارتند از آمریکا، انگلستان، فرانسه، آلمان، روسیه و چین و دیپلمات های جمهوری اسلامی ایران تا 24 ماه نوامبر وقت دارند.
رادیو فرانسه افزود : ایران همواره اتهام قدرت های بزرگ جهان مبنی بر تلاش تهران برای دستیابی به بمب اتمی را رد کرده است.
ایران خواهان پایان دادن به تحریم های ناشی از این تنش است و کشورهای قدرتمند جهان می خواهند که ایران ظرفیت های غنی سازی اتمی خود را محدود بسازد، که استفادۀ نظامی از آن ناممکن باشد.
تارنمای را دیو فرانسه توضیح داد: نتیجه نهایی این مذاکرات مشخص نیست و به گفته "سرگئی ریابکوف"، مذاکره کنندۀ روس ها، بستگی به تصمیم گیری های سیاسی طرفین دارد.
سرگئی ریابکوف، در عین حال در مورد این مذاکرات ابراز خوشبینی کرده و گفته است که ما در یک قدمی یک توافق قرار داریم.
"کاترین اشتون"، نماینده اروپا (مسوول هماهنگی مذاکرات هسته ای ) در این مذاکرات و "محمدجواد ظریف"مسئول این مذاکرات از سوی ایران، همراه نمایندگانی از کشورهای دیگرِ 1+5، از روز سه شنبه این گفت وگوها را آغاز کرده اند و در روز های آینده، شش وزیر امور خارجه کشورهای قدرتمند جهان هم به این مذاکرات می پیوندند.
این رادیو افزود: "جان کری" وزیر امور خارجه آمریکا هم که قرار است به این اجلاس بپیوندد، بر اساس آخرین اخبار، سفرش به وین را عقب انداخته است و در اواسط هفته آینده به این شهر خواهد رفت.
شبک**1080 **1917


28/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 186]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن