تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، نيرنگباز، زيانبار و شكّاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802771465




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حاشیه های دیدار تیم های فوتبال داماش گیلان و پارسه تهران


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: حاشیه های دیدار تیم های فوتبال داماش گیلان و پارسه تهران رشت - ایرنا - تیم های فوتبال داماش گیلان و پارسه تهران در هفته ششم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، عصر چهارشنبه به مصاف هم رفتند .


به گزارش ایرنا ، در این دیدار که در ورزشگاه شهید عضدی رشت و در حضور حدود یک هزار تماشاگر برگزار شد ، دو تیم در نهایت به نتیجه مساوی صفر بر صفر رضایت دادند تا این دو تیم که به نوعی از یک خانواده بشمار می روند، هر کدام یک امتیاز از این دیدار کسب کنند .
مدیرعاملی باشگاه داماش گیلان برعهده " امیر عابدینی " می باشد که وی یکی از سهامداران این باشگاه نیز است و همچنین سرمربیگری و مدیریت تیم فوتبال پارسه تهران نیز در اختیار بستگان نزدیک مدیرعامل باشگاه داماش گیلان است و به نوعی این دو تیم از یک خانواده هستند .
تیم فوتبال داماش گیلان پیش از این مسابقه ، سه پیروزی و دو شکست کسب کرده بود و با تساوی در این دیدار ، اولین نتیجه مساوی خود را در رقابت های لیگ دسته اول رقم زد.
" سیدعیسی مهدوی " فرماندار شهرستان رشت و " علی نطرمحمدی " سرمربی اسبق تیم فوتبال داماش گیلان از میهمانان ویژه این مسابقه بودند که به همراه " قربانعلی الماس خاله " رییس هیات فوتبال گیلان به تماشای این بازی نشستند .
تیم های فوتبال داماش گیلان و پارسه تهران پیش از این دیدار به ترتیب با کسب 9 و هفت امتیاز در مکان های پنجم و هفتم جدول رده بندی قرار داشتند و پیروزی در این دیدار به خصوص برای تیم داماش گیلان بسیار مهم بود چون این تیم با کسب سه امتیاز این دیدار می توانست خود را به تیم های صدرجدولی نزدیک تر کند .
اما این مسابقه در نهایت با نتیجه مساوی بدون گل به اتمام رسید تا هر تیم فقط یک امتیاز از این دیدار کسب کند و همچنان هر دو تیم در میانه های جدول رده بندی گروه خود قرار داشته باشند .
در نیمه اول این دیدار ، دو تیم یک بازی محتاط و متعادلی را از خود به نمایش گذاشتند و نتوانستند موقعیت های مناسب گلزنی را خلق کنند .
اما تیم فوتبال داماش گیلان در نیمه دوم و با حمایت تماشاگرانش بر بازی مسلط شد و چند موقعیت مناسب گلزنی نیز به دست آورد اما بازیکنان این تیم نتوانستند از این فرصت ها استفاده کنند .
در دقایق پایانی و اضافه این دیدار ، بازی تا حدی از دست " غلامرضا مستقیم " داور مسابقه خارج شده بود و با هر سوت این داور ، تعدادی از بازیکنان داماش گیلان نسبت به قضاوت اعتراض می کردند که نتیجه آن گرفتن دو کارت زرد توسط بازیکنان این تیم بود .
بازیکنان تیم فوتبال داماش گیلان دسته جمعی به سمت داور می رفتند و نسبت به قضاوت وی و کمک هایش اعتراض می کردند و کسی هم نبود که این بازیکنان را آرام کند و اگر داور مسابقه کمی با ملایمت رفتار نمی کرد ، می توانست حداقل به یک بازیکن داماش گیلان کارت قرمز نشان دهد .
به هر ترتیب این دیدار با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت تا در پایان هفته ششم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور ، تیم داماش گیلان 10 امتیازی و تیم پارسه تهران نیز هشت امتیازی شوند .ک/4
7285/695


28/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن