تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803051706




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راهیان کرمانشاه به دنبال کسب سه امتیاز در جوار بارگاه امام رضا (ع)


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: هفته ششم لیگ آزادگان/ راهیان کرمانشاه به دنبال کسب سه امتیاز در جوار بارگاه امام رضا (ع) کرمانشاه - ایرنا - در ادامه مسابقات هفته ششم لیگ آزادگان و در یکی از حساسترین این مسابقات، تیم فوتبال راهیان کرمانشاه مقابل سیاه جامگان مشهد قرار می گیرد و با اتکا به بازیکنان جوان و با انگیزه خود به دنبال کسب سه امتیاز این مسابقه در جوار بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع) است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های راهیان کرمانشاه و سیاه جامگان مشهد هر کدام با یک هدف مشترک مقابل یکدیگر قرار می گیرند و آن هم پیروزی و کسب سه امتیاز برای صعود به رده های بالاتر جدول است.
از یک سو تیم راهیان که در بازی گذشته خود موفق شد پرگل ترین پیروزی چند فصل اخیر خود را کسب کند در این مسابقه نیز به دنبال پیروزی است تا روند موفقیت های خود را ادامه داده و بتواند به رده های بالاتر جدول صعود کند.
قبول دو شکست متوالی مقابل گل گهر سیرجان و داماش گیلان کار را برای تنها نماینده استان در لیگ یک سخت کرد و حتی باعث سقوط چند پله ای این تیم در جدول شد تا آن جا که راهیان تا رده های هشتم و نهم نیز سقوط کرد تا خطر را احساس کند.
بازی مقابل تیم انتهای جدولی شهرداری بندرعباس آن هم در خانه این فرصت را برای شاگردان یونانپوران فراهم کرد تا با گلباران کردن حریف آب رفته را برای خود به جوی برگرداند تا ضمن کسب یک پیروزی پرگل و صعود چند پله ای در جدول با روحیه ای مضاعف آماده پیکار در مقابل سیاه جامگان مشهد تیم دوم جدول شود.
تیم سلمان کریمی بخوبی می داند برای ماندن در کورس صعود به لیگ برتر و تیم های مدعی باید در دیدارهای خارج از خانه حداقل امتیاز را کسب کند تا با پیروزی در دیدارهای خانگی خود را به عنوان یک مدعی مطرح کند.

*** بازی مقابل سیاه جامگان از سخت ترین بازی های تیم راهیان است
در همین راستا، سرمربی تیم راهیان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، ضمن ابراز رضایت از وضعیت آمادگی بازیکنان خود، دیدار برابر سیاه جامگان مشهد را یکی از سخت ترین مسابقات تیم راهیان در این فصل دانست.
"میخائیل یوناپوریان" با بیان اینکه تیم سیاه جامگان از بازیکنان و کادر فنی خوبی سود می برد، خاطرنشان کرد: نتایج این تیم در فصل جاری نیز به خوبی بیانگر همین موضوع است و مطمئنا جدال بسیار سختی برابر تیم مشهدی خواهیم داشت.
وی در عین حال با خوشبینی به دیدار تیمش برابر حریف مشهدی نگاه می کند و می گوید: تیم راهیان با پیروزی قاطعانه ای که در دیدار قبلی خود کسب کرد از روحیه ای مضاعف برخوردار شده و قطعا حریف دست و پا بسته ای نخواهد بود.
یوناپوریان گفت: در دیدار امروز برابر سیاه جامگان با تمام وجود به میدان خواهیم رفت تا شایستگی های تیم خود را نشان داده و ثابت کنیم پیروزی قاطعانه هفته قبل مقابل شهرداری اتفاقی نبوده است.
سرمربی راهیان کرمانشاه در پایان گفت: تیم ما برای مسابقه مقابل سیاه جامگان دو سه بازیکن مصدوم دارد که نمی تواند از وجود آن ها استفاده کند اما بازیکنان جانشین اینقدر توانایی دارند که جای خالی آن ها را بخوبی پر کنند.
تیم راهیان در صورتی که بتواند سیاه جامگان مشهدی را در خانه خودشان شکست دهد قادر خواهد بود حتی تا رده سوم جدول نیز خود را بالا بکشد اما در سوی دیگر شکست در این مسابقه کار راهیان را برای آینده سخت کرده و حتی ممکن است باعث سقوط دو پله ای این تیم نیز بشود.
تیم سیاه جامگان نیز در صورتی که بتواند با اختلاف دو گل راهیان را شکست دهد و از سوی دیگر مس رفسنجان مقابل حریف خود شهرداری تبریز شکست بخورد به صدر جدول صعود می کند.
در پایان هفته پنجم لیگ آزادگان، تیم فوتبال راهیان با دو پیروزی، یک تساوی و یک شکست، چهار گل زده، دو گل خورده و تفاضل گل 2+ رده ششم را به خود اختصاص داده است در سوی مقابل سیاه جامگان مشهدی نیز با کسب 10 امتیاز در رده چهارم قرار گرفته اند.
دیدار تیم های سیاه جامگان مشهد و راهیان کرمانشاه از ساعت 14 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه ثامن مشهد برگزار خواهد شد.
7458/567


28/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن