تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820313421




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تساوی بدون گل ایران و کره جنوبی در نیمه نخست


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: تساوی بدون گل ایران و کره جنوبی در نیمه نخست
نیمه نخست دیدار تدارکاتی تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی گلی دربر نداشت.
آفتاب: دیدارتدارکاتی تیم های ملی فوتبال ایران وکره جنوبی از ساعت 16 و 25دقیقه درحضور حدود 10هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی و با قضاوت والنتین کوالنکو از ازبکستان آغاز شده است.


به گزارش آفتاب به نقل از ایرنا، تیم ایران درابتدای این دیدار با حرکات سرعتی اشکان دژاگه و رضا قوچان نژاد چند فرصت نصف و نیمه به دست آورد، اما پس از آن کره جنوبی با استفاده از پاس های متعدد، نبض میدان را در اختیار گرفت.


در دقیقه دهم، لی چونگ یون دو مدافع ایران را پیش روی برداشت و ارسال وی با ضربه سر سونگ میونگ مین همراه شد که احسان حاج صفی توپ را از روی خط دروازه برگشت داد تا دروازه ایران باز نشود.


بازی روان کره ای ها که تفاوت زیادی با سال گذشته و مسابقات مقدماتی جام جهانی داشته اند در اکثر دقایق نیمه نخست تیم ایران را تحت تاثیر خود قرار داد.


درادامه تیم ایران با چند ارسال خطرناک توانست میهمان را به عقب رانده و شرایط بهتری پیدا کند.


دردقیقه 34 ارسال آندرانیک تیموریان از نقطه کرنر با ضربه سر جواد نکونام همراه شد و از بالای دروازه کره جنوبی به بیرون رفت.


یک دقیقه بعد ضربه رضا قوچان نژاد با واکنش دروازه بان کره جنوبی مواجه شد و توپ برگشتی را آندرانیک تیموریان با بی دقتی به بیرون فرستاد.


درچهلمین دقیقه شوت سرکش سونگ میونگ مین با عکس العمل زیبای علیرضا حقیقی همراه شد تا باز هم دروازه بان ایران مانع گلزنی بازیکن تکنیکی کره جنوبی شود.


درنهایت تلاش بازیکنان ایران و کره جنوبی در نیمه نخست گلی در برنداشت.


تیم ایران دراین دیدار باترکیب علیرضا حقیقی، پژمان منتظری،سیدجلال حسینی ، خسروحیدری، احسان حاج صفی، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، مسعود شجاعی، علیرضا جهانبخش، اشکان دژاگه و رضا قوچان نژاد به میدان رفته بود.


در تیم کره جنوبی، جین هیون، جانگ هیم سو، کیم چانگ سو، کواک تاه وی، پارک جو هو، سونگ هیونگ می، لی چون هو، یون سوک یونگ، کو جا چئول، کی سونگ یونگ، لی چونگ هو در ترکیب قرار دارند.


تیم های ایران و کره جنوبی خود را برای شرکت در جام ملت های آسیا2015 که اوایل دی ماه در استرالیا برگزار می شود، آماده می کنند.






تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن