تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به جرّاح مدائنى فرمودند: آيا به تو بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، سهي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818966444




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيگيري اجراي پروژه گازرساني به شهر حميل


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ آبان ۱۳۹۳ (۱۲:۱۳ب.ظ)
پيگيري اجراي پروژه گازرساني به شهر حميل مديرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از آغاز عمليات اجرايي گازرساني به شهر حميل در اوايل سال آينده خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ سيد حميد فاني با بيان اين مطلب اظهار داشت: جهت گازرساني به شهر حميل و بيش از 50 روستاي حومه اين شهر نياز به اجراي خط انتقالي به طول 19 کيلومتر با صرف اعتباري بالغ بر 280 ميليارد ريال مي باشد.
مديرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه که به همراه نماينده مردم اسلام آباد غرب و حميل از اين منطقه بازديد مي کرد، اظهار داشت: در حال حاضر پيگير اخذ مجوز براي شروع عمليات اجرايي خط انتقال اين پروژه هستيم و پس از اخذ مجوز و تامين اعتبار بلافاصله نسبت به انتخاب پيمانکار اين پروژه اقدام خواهد شد.
وي افزود: مطابق يرنامه ريزي انجام شده مقرر شده پروژه گازرساني به شهر حميل و روستاهاي حومه آن بصورت کلي و در قالب يک پيمان به مناقصه گذاشته شود تا همزمان با گاز دار شدن شهر حميل، روستاهاي حومه اين شهر نيزاز نعمت گاز بهره مند شوند.
مهندس فاني تصريح کرد: در حال حاضر 96 درصد جمعيت شهري استان کرمانشاه در قالب 24 شهر از گاز طبيعي بهره مند هستند و در نظرداريم تا با گازرساني به ساير شهرهاي غير برخوردار از گاز، ميزان جمعيت شهري بهره مند از نعمت گاز طبيعي را به مرز صد درصد برسانيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن