تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819545624




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايجاد 16 ايستگاه در سامانه تندروي منطقه 6


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ آبان ۱۳۹۳ (۱۱:۳۴ق.ظ)
ايجاد 16 ايستگاه در سامانه تندروي منطقه 6 مديريت شهري منطقه 6 با ايجاد 16 ايستگاه در سامانه تندرو و تامين 33 دستگاه اتوبوس، بستر تردد آسان را براي شهروندان فراهم مي کند.
به گزارش خبرگزاري موج، عظيم بابايي شهردار منطقه 6 با بيان اينکه ماموريت مديريت شهري درک درست مشکلات شهري و ارائه خدمات متوازن به شهروندان است، گفت: مديريت شهري منطقه تلاش کرده با ايجاد 16 ايستگاه در سامانه تندرو و تامين 33 دستگاه اتوبوس، بستر تردد آسان را براي شهروندان فراهم مي کند.
علاوه بر اين منطقه 6 بزودي ميزبان خط 3 مترو و همچنين خط بي آر تي از ميدان راه آهن تا شهرک والفجر خواهد بود.
بابايي افزود: اين خط در 3 نقطه از منطقه يعني در ميدان هاي فاطمي، ولي عصر (عج) و ميرزاي شيرازي توقف خواهد داشت و اهالي از اين 3 ايستگاه مي توانند به مناطق مختلف تهران دسترسي داشته باشند.
به گفته شهردار منطقه خدمت رساني در زمينه ايجاد سهولت در حمل و نقل به اهالي منطقه از رويکردهايي است که در دستور کار اين نهاد قرار گرفته است که با بازنگري در طرح جامع حمل و نقل منطقه محقق خواهد شد.
اقبال شاکري، عضو شوراي شهر هم ابراز اميداوري کرده است که با راه اندازي اين خطوط از ترافيک و آلودگي هوا و اتلاف وقت شهروندان جلوگيري شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن