تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819576230




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جنگ ستارگان در مشهد و اروميه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ آبان ۱۳۹۳ (۱۱:۳۹ق.ظ)
هفته سوم ليگ برتر واليبال؛ جنگ ستارگان در مشهد و اروميه هفته سوم ليگ برتر واليبال فردا چهارشنبه با شش ديدار پي گيري خواهد شد که در مهم ترين ديدار ها ميزان مشهد درخانه از پيکان تهران پذيرايي مي کند و متين ورامين مدافع عنوان قهرماني ميهمان شهرداري اروميه است.
به گزارش خبرگزاري موج، هفته سوم ليگ برتر واليبال در شهرهاي گنبد، تهران (دو ديدار)، مشهد، بندرعباس و اروميه پيگيري خواهد شد.
تيم واليبال متين ورامين قهرمان دوره قبل اين رقابت ها با هدايت بهروز عطايي در سالن غدير اروميه ميهمان شهرداري اين شهر است. عطايي با کاله دو مقام قهرماني به دست آورده است و امسال اقبال خود را با تيم متين که مدافع عنوان قهرماني است، مي آزمايد. از سوي ديگر شهرداري اروميه نيز با چندستاره خود به عنوان يکي از مدعيان در ليگ برتر واليبال امسال مطرح شده است و از حمايت تماشاگران پوشور خود سود مي برد. نمايندگان دو شهر اروميه و ورامين در حال حاضر با دو پيروزي و شش امتياز در رتبه هاي اول ودوم گروه دوم ليگ برتر قرار دارند و پيروز اين ميدان صدرنشيني اش در پايان هفته سوم در اين گروه مسجل خواهد بود.
ديگر ديدار حساس اين هفته در مشهد برگزار مي شود و دو تيم ميزان خراسان و پيکان تهران در سالن مهران اين شهر به مصاف يکديگر مي روند. تيم هاي پيکان و ميزان نيز با دو پيروزي و شش امتياز در رتبه هاي اول و دوم جدول گروه يک ليگ برتر قرار دارند. غلامرضا مومني مقدم در نخستين تجربه ليگ برتري خود به عنوان سرمربي ميزبان پر افتخارترين تيم ليگ برتر واليبال است و کار سختي در برابر شاگردان پيمان اکبري خواهد داشت. ديداري رقابت ميان ستارگان دو تيم بر جذابيت هايش مي افزايد.
در اين گروه تيم شهرداري تبريز در خانه واليبال تهران به مصاف ارتعاشات صنعتي ايران خواهد رفت. نماينده تبريز در حال حاضر سه امتياز از دو مسابقه خود در ليگ برتر دارد و براي باقي ماندن در جمع مدعيان نياز به سه امتياز اين مسابقه دارد. از سوي ديگر نوجوانان ملي پوش که در تيم ارتعاشات بازي مي کنند در دومين ديدار خود به دنبال اثبات توانايي هاي خود در بين بزرگسالان ليگ برتري هستند و در اين ديدار خانگي با تمام توان به ميدان خواهند آمد و انگيزه زيادي براي کسب امتياز در اين ديدار دارند.
در چهارمين ديدار هفته سوم ليگ برتر واليبال تيم تعاون گنبد که قعر نشين گروه اول اين رقابت ها است ميزبان شهرداري زاهدان خواهد بود که بدون امتياز از يک مسابقه در رتبه پنجم جدول قرار دارد. دو تيم تعاون و شهرداري زاهدان با کسب سه امتياز مي توانند فاصله خود را با ديگر همگروه ها کاهش دهند و در کورس مسابقات باقي بمانند.
تيم پارس مهر فارس که نخستين حضور خود در ليگ برتر را تجربه مي کند در هفته سوم اين رقابت ها به مصاف نماينده بندرعباس خواهد رفت. آلومينيوم از دو مسابقه خود يک امتياز کسب کرده و در رتبه پنجم قرار دارد و نماينده فارس نيز بدون امتياز جايگاه ششم گروه دوم را در اختيار دارد. هر دو تيم براي نياز به سه امتياز اين مسابقه دارند تا به وضعيت خود در جدول بهبود بخشند.
در آخرين مسابقه هفته سوم بيست و هشتمين دوره ليگ برتر واليبال و در خانه واليبال تهران تيم هاي وزارت دفاع و نوين کشاورز به مصاف يکديگر مي روند. شاگردان فرهاد نفرزاده در تنها مسابقه خود سه امتياز کسب کردند تا به عنوان يک مدعي ناشناخته معرفي شوند و براي ادامه اين روند بايد در دومين مسابقه خود نيز سه امتياز ديگر کسب کنند. اما حريف اين تيم نوين کشاورز است که مسعود آرمات تجربه سالها مربيگري در ليگ برتر را دارد.
تيم هاي سايپا و بازرگاني جواهري گنبد در اين هفته استراحت دارند.

برنامه کامل مسابقات هفته سوم ليگ برتر واليبال به قرار زير است:
گنبد، ساعت 17
سالن المپيک: تعاون گنبد – شهرداري زاهدان
تهران – ساعت 15
خانه واليبال: ارتعاشات صنعتي ايران – شهرداري تبريز
مشهد، ساعت 17
سالن مهران: ميزان خراسان – پيکان تهران
بندرعباس، ساعت 17
سالن فجر: آلومينيوم المهدي – پارس مهر فارس
تهران ، ساعت 17
خانه واليبال: وزارت دفاع – نوين کشاورز
اروميه ، ساعت 17
سالن غدير: شهرداري اروميه – متين ورامين













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن