تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن در گرفتارى صبور است، و منافق در گرفتارى بى تاب.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815556106




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزار ي دوره‌ بصيرت نيروهاي انتظامي در قم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ آبان ۱۳۹۳ (۰:۳۵ق.ظ)
برگزار ي دوره‌ بصيرت نيروهاي انتظامي در قم فرمانده انتظامي استان قم گفت: مقابله با آسيب‌ها، گزندها و تهديدات، خاصه دوره‌هاي بصيرت است.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، به نقل از پايگاه خبري پليس، فرمانده انتظامي استان قم در اولين دوره بصيرت استان قم امسال با بيان اينکه همه انسان‌ها داراي هويت هستند و انسان بي هويت وجود ندارد، اظهار کرد: هويت افراد متکثر بوده مانند هويت ديني و شغلي که در گرايش فرد به آن رقم مي‌خورد.
وي مجموعه هويت‌هاي فردي را در شکل دهي به هويت جامعه حائز اهميت دانست و افزود: اين هويت‌ها براي انسان يک مدال و مسئوليت پذيري جز لاينفک آن است.
سردار کاظم مجتبايي با بيان اينکه هويت شيعه بودن شخص، براي وي مسئوليت زا است، تصريح کرد: هويت ديني پايبندي مي‌خواهد و اين افتخاري براي شيعيان است که بهترين و کامل‌ترين دين را انتخاب کرده و بايد از پيامبر (ص) و ائمه تبعيت داشته باشند.
وي بر لزوم رعايت قواعد و چارچوب نظامي براي افراد نظامي تاکيد کرد و گفت: نظامي گري شغلي است که خدمتگزاري از افتخارات اين شغل محسوب مي‌شود.
سردار مجتبايي خاطرنشان کرد: انسان‌هايي که به خوبي از مسئوليت‌هايي که به آن‌ها واگذار شده پاسداري کنند، مشروعيت داشته و هويت پيدا مي‌کنند در غير اين صورت مشروعيتي ندارند.
وي افزود: اگر يک مسلمان نماز و قرآن مي‌خواند و تمام دستورات دين و پيامبر را باور دارد و به آن‌ها عمل مي‌کند،مشروعيت ديني پيدا مي‌کند و مي‌تواند از هويت ديني خود دفاع کند و همچنين يک ايراني زماني مشروعيت ملي پيدا کند که به سرزمين، پرچم و سنت‌هاي کشورش پايبند بوده و بي تفاوت به آن نباشد.
فرمانده انتظامي استان قم با بيان اينکه شغل نظامي در سرزمين‌هاي اسلامي و غير اسلامي متفاوت است، خاطرنشان کرد: يک نظامي که در يک سرزمين اسلامي خدمت مي‌کند مسئوليت‌هايي برايش ايجاد مي‌شود و بايد از اين مسئوليت‌هاي عزت آفرين دفاع کند.
وي اصلي‌ترين هدف از دوره‌هاي بصيرت را حرکت بر مدار دين دانست و تاکيد کرد: مقابله با آسيب‌ها، گزندها و تهديدات، خاصه دوره‌هاي بصيرت است که با گذراندن اين دوره‌ها مشروعيت شخص تثبيت مي‌شود.
سردار مجتبايي سپس آفت شغلي را در افزون طلبي دانست و تصريح کرد: در ديدار با حضرت آيت الله جوادي آملي، ايشان فرمودند، "شيطان به دنبال آبروي انسان بوده تا وي را به هر شکل ممکن اسير خود کند همان طور که اگر از گل گلاب گرفته شود ديگر چيزي از آن نمي‌ماند و بلااستفاده مي‌شود و انسان نيز همينطور است اگر از او آبرو گرفته شود ديگر کسي او را تحويل نمي‌گيرد" ، بنابراين افزون طلبي در پي آبروي انسان است.
فرمانده انتظامي استان قم عدم مشروعيت را يکي نبودن حرف با عمل دانست و گفت: مردم بسيار حساس هستند، همانطور که در قرآن آمده عمل صالح است که نيت انسان را به نتيجه مي‌رساند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن