تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على دانشمند سه نشانه دارد: راستگويى، حرام‏گريزى و فروتنى در برابر همه مردم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819225228




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کريمي:مي‌خواستم باز هم مردسال آسيا بشوم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کريمي:مي‌خواستم باز هم مردسال آسيا بشوم
قسمت دوم گفت و گوي علي کريمي با برنامه نود مفصل تر و شيرين تر از بخش اول بود.

به گزارش "ورزش سه"، علی کریمی در این  گفت‌وگو به سوال های مختلفی که درباره زندگی حرفه ایش وجود داشت پاسخ داد و بخشی از ناگفته ها را به زبان آورد. مثلا ماجرای لگد زدن به ساک در جام‌جهانی 2006 و اخراج از اردو در زمان سرمربیگری علی دایی.

درگیری با دایی در زمین گیشا

(این قسمتی بود که خود فردوسی پور بیشتر حرف و کریمی گوش کرد. فردوسی پور از یک مسابقه سالنی گفت که دایی و کریمی رو در روی هم قرار گرفتند و کریمی به جز لایی هایی که به دایی انداخته، یک بار او را زده و نزدیک بوده کار به زد و خورد بکشد و دایی بلند بلند به کریمی می‌ گفته محروم بین المللی!) کریمی در این باره گفت: خدا شکر که فیلم این صحنه را ندارید که بتوانید پخش کنید اما آن موقع ایام به کام ایشان (علی دایی) بود. البته آدم نباید در هر پوزیشنی که باشد از بالا به پایین به آدم ها نگاه کند.

فرشید استقلالی بود

در خانواده ما همه پرسپولیسی بودن جز فرشید برادرم که استقلالی بود. من با استقلال قرارداد داخلی بستم اما بعدا با مبلغ کمتر به پرسپولیس رفتم چون این تیم را بیشتر دوست داشتم.

عابدینی و ماجرای کارگر ساختمان

یک بار در بازی فجرسپاسی که ما نیمه اول صفر ـ صفر کرده بودیم و من تازه به پرسپولیس آمده بودم، آقای عابدینی به رختکن آمد و به من گفت یک کارگر ساختمانی هم بهتر از من می‌ توانسته بازی را دربیاورد. ایشان لطف داشتند.

خدا دایی را بغل کرده

در آن مصاحبه گفتم خدا دایی را بغل کرده، اینکه چیز بدی نیست. خودم را خدا بغل کرده و یک ماچ هم رویش.

زشت بود که به بایرن مونیخ نروم

وقتی که می‌ خواستم به بایرن بروم، باشگاه الاهلی در آخرین لحظات پیشنهاد مالی وحشتناکی به من داد اما آقای جلالی نگذاشت که من در دوحه بمانم و من هم فکر کردم حالا که آمده ام فرودگاه زشت است که به آلمان نروم. در بایرن مونیخ روزهای خوبی داشت و چون می‌ خواستم یک چیز تازه را تجربه کنم، همه چیز را تحمل کردم. با همه بازیکنان هم خوب بودم فقط حسن (صالح حمید زیچ) موزی بازی در می‌ آورد و اذیت می‌ کرد، شاید هم از کسی سفارش گرفته بود تا این کار را با من بکند.

لگد زدن به ساک تیم‌ملی‌

وقتی که در یک بازی آنطور که دلت می‌ خواهد بازی   نمی‌ کنی و موقع بیرون رفتن هم مربی تیم به تو محل  نمی‌ گذارد، ممکن است یک لحظه همه چیز را با هم قاطی کنی. البته این بزرگترین خطای زندگی من است و من نباید این کار را می‌ کردم. با این حال اگر آقای برانکو می‌ آمدم جلو و به من دست می‌ داد شاید این اتفاق  نمی‌ افتاد. این را هم بگویم که کار عکاس (ابوالفضل امان الله) در شکار این لحظه عالی بود. این را هم بگویم که ساکی که زیر آن لگد زدم پر از وسایل پزشکی بود و درد زیادی از ضربه به آن کشیدم، بخصوص که همان پایم هم مصدوم بود.

اخراج از اردوی تیم‌ملی‌

من از حمایت از مربی وقت (علی دایی) و در انتقاد از فدراسیون مصاحبه کردم اما ایشان در مقابل فدراسیون از من حمایت نکرد. آقای ابراهیمی سرپرست تیم خیلی با ایشان نزدیک بود، فردای آن روز آمد پیش من و گفت از قول تو چیزهایی نوشته اند و بیا آنها را تکذیب کن. اما من گفتم این حرف های خود من بوده در نهایت من از اردو اخراج شدم و ساعت 7 صبح از سرعین با ماشین یکی از دوستانم به تهران برگشتم.

آشتی کنان با دایی

از این آشتی کنان ها که ما ماشاالله زیاد داریم ولی در آن روز بخصوص من داشتم داخل زمین می‌ رفتم که هلم دادن داخل اتاقی که آقای دایی بود. میلی هم به این کار نداشتم و همه چیز هم خیلی مصنوعی برگزار شد (عادل فردوسی پور گفت: این سردترین بوسه سال بود و علی کریمی هم با خنده آن را تایید کرد).

رائول یک الگوی بزرگ

شاید اگر چند سال زودتر رائول گنزالس را دیده بودم زندگی حرفه ایم تغییر می‌ کرد. او بازیکنی بود که با وجود سن و سالش هیچ وقت از زیر تمرین فرار نمی‌ کرد در حالی که بازیکنان در آن سن که توانشان کم شده سعی می‌ کنند توانشان را برای بازی بگذارند، اما رائول اینطور نبود. او یک حرفه ای تمام عیار بود و از او چیزهای زیادی یاد گرفتم.

می‌ خواستم مرد سال فوتبال آسیا بشوم

بازگشت دوباره ام به پرسپولیس برای این بود که می‌ خواستم در لیگ قهرمانان آسیا پیش بروم و مرد سال فوتبال آسیا بشوم. اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

راز عدم تمدید قرارداد با بایرن

علی کریمی در آخرین بخش مصاحبه اعلام کرد بزرگترین حسرت زندگی اش عدم تمدید قرارداد با بایرن بوده است. قراردادی که می‌ توانست در سال سوم تمدید شود اما بنا به دلایلی این اتفاق رخ نداده است.



1393/08/27 00:51





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن