تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798429033




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جامعه المصطفي 360 دارالقرآن در کشورهاي خارجي راه اندازي کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ آبان ۱۳۹۳ (۲۲:۴ب.ظ)
جامعه المصطفي 360 دارالقرآن در کشورهاي خارجي راه اندازي کرده است معاون فرهنگي و تربيتي جامعه المصطفي العالميه از راه اندازي و فعاليت 360 دارالقرآن در کشورهاي خارجي خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج ازقم، معاون فرهنگي و تربيتي جامعه المصطفي العالميه در جمع خبرنگاران افزود: جامعه المصطفي با راه اندازي اين تعداد دارالقرآن بزرگترين شبکه قراني را در خصوص قرائت، تفسير و حفظ قرآن در کشورهاي خارجي فعال کرده است.
وي افزود: در مقطع کنوني که با حرکت خشن و غير انساني گروه هاي افراطي داعش مواجه هستيم، وظيفه جامعه المصطفي معرفي چهره اسلامي به جهان است.
حجت الاسلام محمد رضا صالح ادامه داد: اين وظيفه سنگين برعهده جامعه المصطفي و طلاب غير ايراني است تا بتوانند بخشي از اين هجمه ها را جبران کنند و با توسعه و ترويج قرآن و حديث بزرگترين کار فرهنگي را در سطح بين المللي انجام دهند.
وي در ادامه با اشاره به اينکه 30 هزار نفر از جامعه المصطفي فارغ التحصيل شده اند گفت: اين افراد در کشورهاي خويش مشغول فعاليت هاي فرهنگي و اجتماعي هستند.
صالح افزود: در حال حاضر 13 هزار طلبه از 120 کشور جهان در اين نهاد اعم از زن و مرد مشغول به تحصيل علوم اسلامي و انساني در 150 رشته در استان هاي مختلف از جمله قم، تهران، اصفهان، تبريز، مشهد و گرگان هستند.
وي در بخش ديگر سخنانش از برگزاري جشنواره بين المللي قرآني و حديثي جامعه المصطفي خبر داد و گفت: اين جشنواره بزرگترين رويداد قرآني در جهان اسلام است چراکه در 40 کشور جهان و با 30 رشته برگزار مي شود.
وي افزود: اين جشنواره از اول مهر تا 20 آبان ماه سال جاري در سه بخش مهارتي و شفاهي، معارفي و کتبي و پژوهشي در مقاطع مختلف تحصيلي ازجمله کارداني، کارشناس، کارشناسي ارشد و دکتري براي بانوان و آقايان طلاب غير ايراني فراخوان شد.
معاون فرهنگي و تربيتي جامعه المصطفي ادامه داد: اين جشنواره در دو مرحله مقدماتي و نهايي برگزار مي شود که مرحله مقدماتي شفاهي از اول تا هفتم آذرماه و آزمون کتبي به صورت آنلاين از پنجم تا 12 آذرماه و مرحله نهايي 14 بهمن ماه در قم برگزار مي شود و مراسم اختتاميه در 15 بهمن ماه در مجتمع امام خميني (ره) برگزار و از برگزيدگان نهايي تجليل به عمل مي آيد.
صالح با اشاره به منابع جشنواره گفت: کتاب بيان ناب تلخيص تفسير نمونه آيت الله مکارم شيرازي، ترجمه تفسير صحيفه سجاديه، کتاب مفاتيح الحيات آيت الله جوادي آملي، کتاب نسيم هدايت، نسيم الهدايه و کلام ناب از جمله منابع اين جشنواره است که طلاب غير ايراني مي توانند به سايت WWW.quran.miu.ac.ir مراجعه کنند.

وي افزود: هدف از برگزاري اين جشنواره، معرفي آموزه هاي انسان ساز قرآن کريم به منظور توسعه و ترويج ايجاد زمينه تمسک به آن، ارتقا و تعميق فضاي انس با قرآن، حديث و ادعيه در ميان مخاطبان، ايجاد ارتباط ميان دانش آموختگان و مراکز قرآني، معرفي شخصيت هاي ويژه قرآني از جمله آيت الله جوادي آملي، زمينه سازي راهبردي نهضت گسترش فرهنگ و معارف ثقلين مبارکين در عرصه بين المللي و معرفي دست آوردهاي و ظرفيت هاي معرفتي در حوزه هاي علميه و المصطفي است













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن