تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819756035




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محدوديت خريد از فروشگاه‌هاي زارا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ آبان ۱۳۹۳ (۱۹:۲۵ب.ظ)
در پي سياستهاي جديد دولت ونزوئلا اتفاق افتاد محدوديت خريد از فروشگاه‌هاي زارا بر اساس اعلام دولت مادورو، خريد از نمايندگي کمپاني پوشاک زارا تنها به 5 قطعه در هر ماه براي هر نفر محدود خواهد شد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، نمايندگي کمپاني اسپانيايي "زارا" در ونزوئلا اعلام کرد، از ماه آينده ميلادي مشتريان تنها مي‌توانند در هر ماه 5 قطعه لباس براي خود خريداري کنند.
اين تصميم در پي اعلام سياست جديد دولت مادورو مبني بر اعمال قيمت عادلانه براي فصل کريسمس است.
به دنبال اين اعلام در شبکه‌هاي اجتماعي، سيل خريداران به سمت اين فروشگاه در کاراکاس و ساير شهرهاي بزرگ ونزوئلا روان شده است.
بر اساس سياست جديد دولت ونزوئلا، هر شرکت و يا فروشگاهي موظف است به ميزان مشخصي کالا به مشتريان عرضه کرده و براي مشخص شدن اين ميزان، استفاده از اثر انگشت در همه‌جا اجباري شده است.
بدين ترتيب هر خريدار پوشاک از نمايندگي‌هاي زارا، موظف است پس از ثبت نام، ميزان کالاي خود را حداکثر ظرف يک ماه خريداري کرده و شرکت خارجي نيز پس از اتمام کالاي خود اقدام به واردات مجدد کند. درباره ميزان و نوع خريد هم در آگهي رسمي زارا آمده است که تعداد 5 قطعه پوشاک به ازاي هر نفر مي تواند به صورت خاص و محدود باشد که تنها 3 قطعه آن لباس رو خواهد بود. مثلا شما مي‌توانيد سه پيراهن به همراه يک کت يا کاپشن و دو جفت شلوار يا دامن خريداري کنيد.
مخالفان طرح اعلام کرده‌اند که اين حرکت مي تواند به ايجاد بازار سياه و فروش گران‌تر مايحتاج مردم منجر شود.
شرکت زارا در ابتداي تابستان گفته بود به سبب پائين آمدن قدرت مردم ونزوئلا درصدد بستن نمايندگي‌هاي خود در اين کشور است.
زارا (ZARA) يک برند فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي پوشاک و زيورآلات است، که کار خود را از شهرهاي آرتيزو و گاليسيا در اسپانيا آغاز کرد.
اين شرکت در سال ۱۹۷۵ توسط روزاليا مرا گوينتيا و آمانسيو اورتگا تاسيس شده است. زارا گل سر سبد فروشگاه‌هاي گروه اينديتکس محسوب مي‌گردد. کمپاني اينديتکس يک مجموعه بزرگ نساجي و طراحي اسپانيايي و بزرگترين گروه مد جهان است، که به غير از زارا، مالک برندهاي ديگري نظير ماسيمو دوتي، پول اند بر، اويشو، اوترکه، استراديواريوس و برشکا نيز مي‌باشد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن