تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق بزرگ‏تر خداوند اين است كه او را بپرستى و چيزى را با او شريك نسازى، كه اگر خال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819441108




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

علي کريمي: آمدن کرانچار ربطي به من ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: علي کريمي: آمدن کرانچار ربطي به من ندارد
تبم ملي اميد با پشت سر گذاشتن الاهلي در قطر شرايط خوبي را سپري مي کند و تنها مشکلشان بلاتکليفي در هدايت اين تيم است چون افاضلي در حال حاضر موقتا هدايت اميد ها را در دست گرفته.

علی کریمی بازیکن امید در مورد شرایط اردو به "ورزش سه" گفت: از وقتی آقای کاشانی آمده است تغییر و تحولات مثبتی ایجاد شده است.هومن افاضلی در این چند روز تغییراتی را ایجاد کرده و تیم کمی از اوضاع بدش فاصله گرفته و حالت بهتری دارد.برد مقابل الاهلی هم روی روحیه بچه ها خیلی تاثیر گذاشت.

او در مورد دیدار با قطر ادامه داد: مهم پیروزی نیست مهم آن هدفی است که می خواهیم به آن برسیم ولی برای این دیدار کاملا آماده هستیم.

این بازیکن در مورد احتمال به دست گرفتن هدایت تیم ملی امید نظرش را اینگونه بیان کرد: کرانچار مربی بسیار بزرگی است و من در سپاهان با او کار کرده ام.ولی این قضیه ربطی به من ندارد. هدف ما رسیدن به المپیک است.انشاءا... این قضیه با یک برنامه ریزی درست از سوی فدراسیون به ثمر می رسد.امیدوارم همه دست به دست هم دهند تا ما به المپیک دست پیدا کنیم.

وقتی از کریمی سوال شد چرا کمتر در سپاهان به او بازی می رسد پاسخ داد: 5و4 هفته اول فصل مصدوم بودم و شرایط خوبی نداشتم ولی از کره که به همراه تیم ملی امید برگشتم اوضاعم بهتر شد و تقریبا در همه بازی ها حضور داشتم.در این بازی های آخر از عملکرد خودم راضی هستم.



1393/08/26 18:52





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن