تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده اش در هر روز نصيحتى عرضه مى كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و اگر ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802653948




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کروش:مقابل تیمی مثل کره باید چمن را جوید! |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: کروش:مقابل تیمی مثل کره باید چمن را جوید!
من به بازیکنانم یک مطلب را می‌گویم که در مقابل تیم‌هایی مثل کره‌جنوبی، نیجریه و ژاپن باید زمین را بجوند و چمن را بخورند ما می‌دانیم امروز چه کاری کردیم.تک تک بازیکنان و خودم یک مقدار از چمن ورزشگاه را خوردیم و مزه مزه کردیم اتفاقا چمن هم خوشمزه بود و آماده هستیم تا در دیدار فردا بتوانیم بهترین علمکرد را داشته باشیم.»
کد خبر: ۴۵۰۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۷ - 17 November 2014


کروش می گوید که کره جنوبی در کنار ژاپن از قدرت های فوتبال آسیاست.

به گزارش خبرآنلاین؛سرمربی تیم ملی ایران در کنفرانس خبری اش پیش از بازی با کره جنوبی گفت:«کره ای ها در کنار ژاپن از قدرت های آسیا هستند.ما نتوانستیم مقابل پاراگوئه و کاستاریکا داشته باشیم اما فرصت خوبی است که محک خوبی مقابل کره‌جنوبی بخوریم.»

او درباره اظهار نظر اشتلیکه که گفته بود ایران تیم اول آسیاست و تیم کره مقتدر نیست این واکنش را نشان داد:«از نگاه رنکینگ و امتیازات که خیلی هم اهمیتی ندارد ایران اول است اما در فوتبال واقعیت ها مهم هستند.واقعیتی که ن از آن حرف می زنم به عملکرد کره در جام های جهانی بر می گردد و البته تعداد بازیکنان آنها در لیگ های اروپایی.»

خبرنگاری به او گفت که آیا شما از بازیکنان جوان خودتان در این بازی استفاده می کنید یا نه که او گفت:«در این دیدار مطمئنا گروهی از بازیکنان را در اختیار داریم که در جام جهانی حضور داشتند و در جام ملت‌های آسیا هم از همین 13-14 بازیکن استفاده خواهیم کرد. در نهایت نمی‌توانم این فرصت را از دست بدهم تا از بازیکنانی که در جام جهانی بازی کردند استفاده نکنماز سوی دیگر به بازیکنان دیگر هم فرصت می دهم و این فرصت را غنیمت می شمارم. باید صبر کنیم و ببینیم بازی فردا چگونه جریان پیدا می‌کند.باید به بازیکنان جوان چون پورعلی‌گنجی، رفیعی، جهابخش و آزمون این فرصت را بدهیم زیرا بازی‌های مهم‌تر مقابل قطر، امارات و بحرین خواهد بود. غفوری را داریم، اگر امکانش باشد به این بازیکنان هم فرصت می‌دهم تا در این دیدار حاضر شوند.»

خبرنگار دیگری به او گفت این بازی دوستانه است اما خیلی از رسانه ها از یک بازی حیثیتی حرف می زنند که کروش گفت:«هر دو تیم می خواهند خودشان را برای جام ملت ها آماده کنند.دو بازی قبلی ما با کره حساس بوده است.گذشته ها گذشته و در فوتبال هیچ وقت 2 بازی شبیه همدیگر نیست. منصفانه است که بگویم در دیدار گذشته سرمربی کره‌جنوبی دچار اشتباهاتی شد، البته شخص من در کنار بازیکنان ایران و کره‌جنوبی اشتباهاتی داشتیم، اما هم‌اکنون دو تیم دست در دست هم دادند تا برای آماده ‌سازی تیم را مهیا کنیم. باز هم تکرار می‌کنم دلیل اینکه پذیرفتیم مقابل کره‌جنوبی بازی کنیم این است که برای پیشرفت باید با چنین تیم‌هایی بازی کنیم در غیر این صورت نمی‌توانیم پیشرفت کنیم.»

در همین لحظه خبرنگاری کره ای از کروش پرسید که اتفاقاتی که در 2 بازی گذشته افتاد که باعث شد تا خبرنگاران و هواداران علاقه زیادی به سرمربی ایران و تیم ایران نداشته باشند اما شما گفتید که دو کشور در راستای همکاری دست به دست هم داده‌اند که کروش گفت:«بار دیگر تکرار می‌کنم اتفاقات 2 بازی گذشته برای گذشته است و نمی‌توانم در مورد آن صحبت کنم. همان طور که می‌دانید اتفاقات آن بازی به این منجر شد که هواداران کره‌ای برای محروم کردن ایران دست به کار شوند اما فیفا پس از بررسی این موضوع هیچ گونه شک و شبه‌ای پیدا نکردند تا بخواهند بنده یا تیم ملی را محروم کنند. برای شخص بنده که 34 سال تجربه دارم فوتبال جای جنگ نیست، بازی‌ای است که دو تیم حرفه‌ای بازی کنند تا سرگرمی به تماشاگران برسد. خودم در آن برهه راضی نبودم و فکر می‌کنم سرمربی وقت کره‌ای هم نباید از رفتارش راضی باشد. دلایلی که ما امروز کنار هم هستیم خیلی ساده است در درجه اول اتفاقات گذشته نباید تکرار شود. مطمئن هستم مقامات هر دو فدراسیون و کادرفنی جدید کره‌جنوبی و مخصوصا بازیکنان در بازی فردا باعث رضایت و خوشحالی هواداران شود.»

کروش در پایان گفت:«من به بازیکنانم یک مطلب را می‌گویم که در مقابل تیم‌هایی مثل کره‌جنوبی، نیجریه و ژاپن باید زمین را بجوند و چمن را بخورند ما می‌دانیم امروز چه کاری کردیم.تک تک بازیکنان و خودم یک مقدار از چمن ورزشگاه را خوردیم و مزه مزه کردیم اتفاقا چمن هم خوشمزه بود و آماده هستیم تا در دیدار فردا بتوانیم بهترین علمکرد را داشته باشیم.»

 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن