تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820421914




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بوسکتس: ايسکو جانشين اينيستا نيست


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: بوسکتس: ايسکو جانشين اينيستا نيست
فردا در شهر ويگو، ديدار دوستانه اي بين آلمان و اسپانيا برگزار خواهد شد.ديداري جذاب بين قهرمان فعلي جهان و قهرمان يورو 2012.

به گزارش "ورزش سه"، بوسکتس همچون کاسیاس به نمایندگی از دیگر بازیکنان در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت:

مصدومیت

مصدومیتم بهتر شده است. هنوز کمی درد دارم اما روز به روز بهتر می شوم. در تمرینات تلاش خودم را می کنم تا به آمادگی مطلوب برسم. کسی از من نخواسته بود که نه بیشتر تمرین کنم و نه اینکه خودم را زود به بازی ها برسانم. فشاری از این بابت روی من وجود نداشت.

به تو که انگ عدم تعلق به تیم ملی نمی توان زد.....

سال هاست که عضو تیم ملی هستم. حالا این مساله پیش آمده که در فوتبال یک امر طبیعی است.برای بودن در تیم ملی، همانند دیگر بازیکنان تمام تلاشم را در بازی های باشگاهی انجام می دهم. بودن در تیم ملی همیشه باعث افتخار من است.

بازی مقابل آلمان در جام جهانی 2010 را به یاد دارید؟

با گل پویول و به سختی بازی را بردیم.هرچند که تیم برتر میدان بودیم.چه از لحاظ فردی و چه تیمی، از آلمان بهتر بودیم. با آن برد به فینال راه یافتیم.

ایسکو جانشین اینستا در تیم ملی؟

واضح است که در حال حاضر نمی تواند جانشین آندرس باشد. چرا که ایسکو هنوز در ابتدای راه است.اما سبک بازی این دو بسیار شبیه به هم است.ایسکو همه را به یاد اینستا می اندازد. او بازیکن بسیار جوانی است و امیدوارم که بتواند به تیم ملی کمک زیادی بکند.




1393/08/26 16:55





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن