تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز دل به باطل بودن حق و به حق بودن باطل يقين نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820082704




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکميل و راه اندازي سيستم روشنايي قطعه يک آزاد راه اروميه - تبريز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ آبان ۱۳۹۳ (۱۵:۵ب.ظ)
تکميل و راه اندازي سيستم روشنايي قطعه يک آزاد راه اروميه - تبريز سيستم روشنايي آزادراه اروميه - تبريز از سمت شهر اروميه به زودي راه اندازي مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، مديركل راه و شهرسازي استان، گفت: طرح راه اندازي سيستم روشنايي قطعه يك آزاد راه اروميه - تبريز به طول 24 كيلومتر به ويژه پل ميان گذر درياچه اروميه با سرمايه گذاري بخش خصوصي در حال اجراست.
خليل محبت خواه با اعلام اينكه پل ميانگذر درياچه اروميه، بخشي از طرح ملي احداث آزادراه اروميه – تبريز است كه نقش پررنگي در توسعه حمل و نقل جاده اي آذربايجان غربي ايفا مي كند، گفت: طرح ملي ساخت آزادراه اروميه - تبريز در مجموع به طول 130 كيلومتر است كه قطعه يک به طول 24 كيلومتر و 500 متر، قطعه دو به طول 14 كيلومتر و 500 متر و قطعه سوم به طول 29 كيلومتر از سه راهي آق گنبد تا سه راهي ساراي در محدوده جاده هاي آذربايجان غربي احداث مي شود.
وي همچنين به فعال بودن پروژه هاي ساخت طرح هاي ملي بزرگراه اروميه - مهاباد - مياندوآب و بزرگراه اروميه - سرو اشاره كرد.
مديركل راه و شهرسازي آذربايجان غربي از اتمام عمليات زيرسازي 400 كيلومتر راه روستايي خبر داد و گفت: امسال 100 كيلومتر از راه هاي روستايي بهسازي و آسفالت شده است.
محبت خواه از اجراي روكش و لكه گيري آسفالت در 100 كيلومتر از راه هاي اصلي، فرعي و روستايي استان خبر داد و بيان كرد: عمليات راهداري شامل خط كشي، نصب گاردريل و تابلو و علايم ايمني در جهت ايمن سازي اين محورها نيز انجام شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن